בזמן שתעשיית האופנה רוחשת שמועות לגבי שמלת החתונה שתלבש קייט מוס ביום חתונתה עם כוכב הרוק ג'ימי היינס, מתברר שדוגמנית העל כבר טרחה לדגמן שמלות חתונה. לפני עשרים שנה. תמונות שמתפרסמות כעת לראשונה במגזין הכלות "Brides" צולמו ב-1991 והן מציגות נערה תמימה ויפה בת 17, שצולמה במראה כלתי על ידי הצלם מייקל וולי. מתברר שלפני הקוקאין והשערוריות קייט מוס הייתה נערה צחת פנים בת 17, כפי שקל להבחין בסט התמונות הרענן. הפקת האופנה ההיא, של תחילת שנות התשעים, מציגה את שמלות הכלה השוות ביותר שהייתן יכולות להשיג אז עבור פחות מ-850 דולר.

אין תמונה
קייט מוס מוכיחה - יפה מהניינטיז ועד היום

קייט מוס תיכנס בשערי מוסד הנישואין ב-2 יולי, אחרי ארבע שנות נישואין. ועם כל הכבוד לקים קרדשיאן וחתונת הטראש שוודאי מצפה לנו – זו של קייט מוס מעניינת כמעט כמו זו של קייט ההיא מבית המלוכה. מה היא תלבש? בתחילה עלו השערות שג'ון גליאנו יעצב את שמלת הכלה שלה, אבל אז הוא גורש מדיור ונכנס לגמילה, וההימורים על המעצב שייקח את תפקידו בעיצוב שמלתה של הדוגמנית מספר 1 פרועים ורבים. מה שבטוח, מוס תיראה הרבה פחות תמה בסיבוב הנוכחי שלה בשמלת כלה, בגיל 37, אחרי חיים מלאי רוקנרול.

אין תמונה
האם היא תלבש שמלה כזו לחתונה?

טבעת וינטאג' משנות העשרים
מוס והיינס התארסו לפני ארבעה חודשים, כשהיינס כרע על ברכו ושלף טבעת וינטאג' משנות העשרים. נגבי את הרוק, ובואי נמשיך. מקורות יודעי דבר סיפרו ששווי הטבעת כעשרת אלפים פאונד. קטן על מוס, שכבר לבשה בגדים ששווים הרבה יותר מזה. השושבינה הראשית בחתונה עתידה להיות לילה הקטנה, הצאצאית בת השמונה של קייט.

אין תמונה
עשרה מיליון פאונד? קטן עליה. מוס והארוס

"החתונה שלהם תהיה האמא של כל החתונות", הבטיח אחד החברים של קייט. "זאת תהיה מסיבה ענקית, אחת הגדולות שהיא אי פעם ערכה – והיא ידועה במסיבות שלה". לא יכולים להתאפק? רק עוד חודש, ותוכלו לראות באיזו שמלה היא תבחר.

>>מניקול ריצ'י עד קייט מידלטון: כך תהיי כלה לוהטת