מ', תושב דרום הארץ, החליט להינשא לחברתו ד' באולם אירועים במרכז הארץ. מאות בני משפחה וחברים קרובים הוזמנו לחתונה, שהתרחשה כמתוכנן לפני כחודשיים. האווירה הייתה שמחה, הדי.ג'יי הלהיב את המוזמנים והמסיבה התמשכה אל תוך הלילה – עד שבשלב מסוים הבחינה הכלה באורח אחד לא רצוי באירוע שלה.

"בהתחלה לא שמתי לב לכלום, הייתי עמוק בתוך החתונה", היא מספרת ל-mako. "זה היום הכי שמח בחיים שלי. התחלתי לרקוד סולו עם בעלי הטרי, כשכולם מסביב מוחאים לנו כפיים ורוקדים איתנו. היה אפקט רומנטי של עשן לבן, כשפתאום הרגשתי משהו מטפס על הגוף שלי. לא הבנתי מה זה בכלל, חשבתי שמשהו בשמלה השתחרר". קרובת משפחה של הכלה, שרקדה לצדה ברגעי האימה, הבחינה בעכבר שמטפס על השמלה הלבנה. "אחרי שהיא יצאה מההלם היא אמרה לי 'תסתכלי! עכבר!' כמעט חטפתי התקף לב. בכיתי. רציתי למות מפחד".

עכבר (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
סליחה, אתה מהצד של החתן או של הכלה? | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

עוד בערוץ הנשים:

מי מביא עכברים מהבית לחתונה?

לכלה ולקרובתה לקח מספר שניות להיפטר מהמכרסם. "ניסינו לנער אותו מהשמלה וזה היה ממש מגעיל. כשהצלחנו להעיף אותו, הוא החל לרוץ ליד בעלי ושאר המוזמנים", סיפרה ד' כשהיא נסערת ונרגשת.

מ' וחבריו, שהבחינו בעכבר מתרוצץ ברחבת הריקודים, תפסו אותו וניגשו לבעל האולם להסב את תשומת ליבו למחדל - אלא שבעל הבית טען שהאירוע כולו לא התרחש כלל. "היו עוד עכברים באולם, שאין לי מושג מהיכן הגיעו", זועם גם החתן, "הראיתי לבעל האולם את העכבר שתפסנו, אבל הוא התחמק וטען שזה לא באשמתו ולא בעיה שלו. הוא טען שאנחנו הבאנו את העכברים ואמר לי שאעשה מה שבא לי בקשר לזה. זה ממש הרס את כל האווירה השמחה שהייתה בחתונה".

עו"ד מוטי יוסף
עו"ד מוטי יוסף

מ' ואשתו שכרו את שירותיו של עו"ד מוטי יוסף, שמתכוון בימים הקרובים להגיש תביעה נגד בעל האולם בסכום של כ-100 אלף שקלים. "אין ספק שהיה פה מחדל של בעל האולם", טוען העו"ד. "איך עכברים חדרו לחתונה? לא יתכן שהוא יתחמק מאחריות אחרי שגרם עוגמת נפש והשבית את שמחתם של בני הזוג".

בעל אולם האירועים מסר בתגובה: "אני לא רוצה להתייחס לאירוע.  עושים אצלי הרבה אירועים, אם הוא טוען שהיו עכברים באולם זה יתברר בבית משפט".

>> 5 קייטרינגים שאתם ממש רוצים בחתונה שלכם