צעצועי מין גבריים הם עניין פחות מדובר מצעצועי מין נשיים. אולי בגלל זה בחברת הסקס האמריקאית Whizworx החליטו לבחור בדרך הקלה ביותר לפרסום נרחב: פרובוקציה, אבל כזו שיורדת נמוך במיוחד.

עוד בערוץ הנשים:

במודעה שהועלתה לחשבונות המדיה החברתית של החברה מופיעה תמונה ובה אישה שמנה בבגדי הלבשה תחתונה ולצדה צעצוע מין שמיועד לגברים עם הכיתוב: "קבל את ההחלטה הנכונה". מנהלי המדיה החברתית של החברה הגדילו לעשות וצירפו למודעה באינסטגרם את הכיתוב: "צעדת הבושה תהיה הרבה יותר קצרה".

אין תמונה
בחורה שמנה? עדיף כבר לאונן. המודעה המקוממת

באופן לא מפתיע, המודעה הסעירה את הרשתות החברתיות ומשתמשים רבים זעמו פעמיים: גם על החפצון הבוטה של נשים וכמובן - גם בגלל ה-Fat Shaming (ביוש שמנים) חסר הבושה בו נוקטת המודעה, שכאילו כדי להוסיף חטא על פשע מציגה נשים שמנות כבלתי מיניות ובלתי סקסיות בעליל.


"בהתחשב בחשיבותה של תפישת גוף חיובית ושל אנטי-שיימינג בקהיליית הסקס החיובי, הייתי מצפה שלא תשתמשו בטקטיקות פוגעניות כל כך כדי לשווק את המוצרים שלכם", כתבה גולשת אחת והוסיפה: "לכו תחשבו מחדש על טקטיקת השיווק שלכם ועל המוסריות שלכם גם כן". "נשים שמנות הן לא בדיחה", כתבה גולשת אחרת, "וחיי המין שלהן אינם בדיחה. שמנה לא אומר 'לא נחשקת'".


כמובן שבמהרה הושקה גם תגית (האשטג) שיוצאת נגד החברה ובלוגריות סקס מוכרות שיגרו ציוצים נגד המוצר ונגד החברה שמשווקת אותו. בעקבות המהומה, המודעה הוסרה בתחילה מחשבון האינסטגרם של Whizworx ולאחר מכן גם מחשבון הטוויטר. למרות זאת הגולשים המשיכו לזעום על העובדה שאיש לא טרח לפרסם התנצלות בעניין. אם כל זה לא מספיק, חוסר הטאקט של מנהלי הרשת החברתית של החברה התברר כגדול במיוחד, לאור העובדה שבצימוד לפרסומים אודות שרוול האוננות המדובר, הם פרסמו בדיחות על אוננות (ובכך יצאו הלכה למעשה נגד קהל היעד של המוצר).


חפצון נשים הוא תמיד מקומם, אבל במקרה הזה מדובר במודעה מרגיזה במיוחד. לא נותר לנו אלא לקוות שהאחראיים למודעה המקוממת יפיקו את הלקחים המתבקשים בעקבות התקרית וייאלצו להסתפק באוננות באמצעות צעצוע המין המדובר למשך שארית חייהם.

>> למה הנשים האלו מתנזרות מסקס למעלה מעשור?