"קטלוג החגים" של רשת בלומינגדיילס הוא תמיד אטרקציה מודפסת. זו לצד זו משובצות להן מודעות מרהיבות, מוצרים מסעירי חושים ואינספור רעיונות למתנות שוות - והשנה, מתברר, גם המלצה ידידותית לגברים שבינינו - איך להשכיב את הידידות שלהן בדרך מפוקפקת במיוחד. 

עוד בערוץ הנשים:

"חזק את המשקה שלה כשהיא לא מסתכלת", נכתב במודעה, ממש מעל תמונה של בחור צעיר מביט בצעירה מצודדת שנראית מאושרת למדי - ואולי כבר קצת שיכורה. שעות ספורות לאחר שהופץ הקטלוג, התמלאה הרשת בביקורת נוקבת - אבל גם אחרי שהנהלת בלומינגדיילס התנצלה, ופרסמה הודעה לפיה המודעה הייתה "לא ראויה וסרת טעם", הרשת מסרבת להירגע.

בלומינגדיילס
אחד מסניפי הרשת
 

 "מי כתב לכם את הקופי, ביל קוסבי?"

"מה קרה, ביל קוסבי לא היה פנוי לדגמן לכם?", שאל גולש בחשבון הטוויטר של בלומינגדיילס, כשהוא מתייחס כמובן לשורת מעשי האונס שמיוחסים לקומיקאי. "באמת, שוב צריך להסביר לכם את העניין של יחסים בהסכמה?", התלוננה גולשת אחרת, וציוץ נוסף בטוויטר החמיא בסרקזם לאנשי הרשת: "אונס אפור והדחה לשימוש באלכוהול כדי למכור אופנה? בלומינגדיילס ממש בעניין של קלאסיקה".

אין תמונה
אחד מהציוצים הזועמים הרבים שהופנו כלפי הרשת
  

אבל השאלה שהטרידה את כולם - של מי היה רעיון העיוועים למודעה, ומי אישר אותה לפרסום - נשארה עלומה. הרשת לא הודיעה על פיטורי איש מהמעורבים בעסק הביש, ולנו נותר רק לקוות שהם למדו שיעור קצר בכפייה והסכמה. 

>> האם זו המודעה הכי מעליבה כלפי נשים אי פעם?