הקמפיין החדש בחו"ל של רשת ברגר קינג בהחלט מפתיע: לא רק שלא ברור מה הקשר בין בחורה בביקיני ששרה במקלחת לבין המבורגר, הרי שעל פי מחקר גדול שנעשה ב-2004, נראה שכמות הסקס בפרסומות ירדה פלאים, ולכן הוא קצת לא מעודכן.

הרעיון הוא כזה: שתי בחורות במלחמת בייבז וירטואלית - קים קרדשיאן מצ'טטת עם גולשים בפייסבוק, בעוד שבחורה בריטית אנונימית עולה כל יום על ביקיני ומאפשרת לכל העולם לצפות בה כשהיא מתקלחת ושרה. הגולשים יכולים ולהצביע בשאלה איזה ביקיני היא תלבש ומה היא תשיר למחרת, ואחד הגולשים המאושרים שיגלוש לאתר של הקמפיין של ברגר קינג יוכל לזכות בדייט עם הבחורה. סקסי? יותר משפיל. אחד

ארגוני נשים בבריטניה כבר הקימו קול צעקה. "זה כאילו שאנחנו בשנות ה-50 מבחינת איך שתרבות הפופ הציגה נשים, אבל זה בעצם בעולם הדיגטלי של היום", אמר דובר של אחד מהם. אפילו אנשי פרסום טוענים שמדובר בקמפיין תלוש ולא מתאים, כזה שלא ממש יריץ את קהל היעד לרכוש המבורגרים בהמוניהם.

לפחות בארץ הפנימו שסקס אולי פחות מוכר, אבל בלונדיניות מטומטמות בהחלט כן: בפרסומת הישראלית לברגר קינג מירי בוהדנה נכנסת לספרייה ומבקשת וופר צ'יפס וקולה. כשספרנית מעדכנת אותה שהיא בספרייה, היא מבקשת את אותו דבר, רק בלחש. ככה זה עם נשים, סתומות בלחץ.

>> מטומטמת, בואי תקני מסקרה: הטמטום הנשי הוא הסקס החדש