קים קרדשיאן משיקה בושם חדש בקמפיין של אהבה לגוף הנשי
הבקבוקון מעוצב כגוף נשי מחוטב בצורת שעון חול, אבל לפחות הפרסום שלו נעשה באמצעות מודלים שונים של נשים בכל הצבעים והגדלים

לפני כמה חודשים השיקה קים קרשיאן את KKW Body, הבושם הראשון של מותג הקוסמטיקה שלה KKW . את הבקבוקון, המעוצב כגוף נשי מחוטב, היא טענה שעיצבו בהשראת גופה שלה – וגם תרמה תמונה שלה בעירום בה היא מרוחה בבוץ ומדגמנת, כביכול, עבור המעצבת של המוצר.
היום משיקה החברה את גרסאות 2 ו-3 של הבושם, אותם פרסמה בקמפיין מתוק שאהבנו: האינסטגרם של המותג העלה שמונה תמונות שונות של גוף נשי ומעורטל, שאמנם באף אחת מהן אין זכר לשערת גוף אחת, אבל לפחות הגופים שונים זה מזה בהיקפם ובצבעם, ונראה שהם לא עברו ריטוש פוטושופ וכן מבליטים כפל פה וקימור שם. אז הבקבוקון עצמו עדיין נראה כמו פיגורה מושלמת של שעון חול ולא באמת כמו גוף של אישה שאנחנו אשכרה מכירים, אבל גם קמפיין סובלני לאידיאל יופי רחב זו התקדמות.