mako
פרסומת

קמפיין מעצים: עובדות החברה ידגמנו את הביקיני של המותג

מותג אופנה הנמכר און ליין רצה להוכיח שבגדי הים שלו נראים פצצה על כל גזרה - אז הוא גייס דוגמניות בכל הצבעים והגדלים למסע הפרסום החדש. ואת מי קל יותר לגייס מאשר את העובדות?

מערכת ערוץ הנשים
mako
פורסם:
קמפיין חברת ModCloth
קמפיין חברת ModCloth | צילום: איבן ריצ'רדס/modcloth, mako
הקישור הועתק

חנות האופנה המקוונת ModCloth החליטה להעלות קמפיין מקורי לקולקציית בגדי הים החדשה שלה, ובמקום דוגמניות גייסה את עובדות החברה לדגמן את הדגמים החדשים. הקמפיין החדש והמגניב מאוד הזה כולל נשים בכל הגדלים והצבעים, ובין היתר מדגמנת בו גם מנכל"ית החברה בכבודה ובעצמה. המטרה ברורה: להוכיח שבגדי הים של המותג נראים מעולה על כל גזרות הגוף הנשי המגוונות.

תקוות החברה, כך נכתב בקמפיין, היא להעצים נשים ולגרום ליותר נשים להרגיש מאושרות ובטוחות במראה החיצוני שלהן. "אנחנו מקווים להכניס לאנשים לראש שכל גודל וכל צורה וכל גוף, כל אדם וכל אישה – כולם יפים", אמרה אחת מהעובדות שהשתתפה בצילומים לקמפיין. "שכל אחד ינסה להוציא מעצמו את המקסימום, כי ההכי טוב שלך – זה מושלם".

קמפיין חברת ModCloth
את במקסימום שלך וזה עושה אותך מושלמת | צילום: איבן ריצ'רדס/modcloth, mako
קמפיין חברת ModCloth
את הכי יפה כשאת עצמך | צילום: איבן ריצ'רדס/modcloth, mako
קמפיין חברת ModCloth
בכל גודל, בכל צורה, בכל צבע. המנכ"לית משמאל, בירוק | צילום: איבן ריצ'רדס/modcloth, mako