אני בריטני המרוטשת, ביץ'
בריטני ספירס פרסמה את עבודת הפוטושופ שנעשתה עליה בצילומים לקמפיין אופנה, במטרה לתרום את קולה ללחץ החברתי להיראות מושלמת. היה לנו הרבה יותר אמין לקנות את המסר אם היא הייתה עושה את זה בתקופה קצת יותר מרופדת

כנות היא תכונה שמוערכת יתר על המידה? אם נשאל את הסלבריטאים הכי חמים של הוליווד, הם יגידו לנו בדיוק את ההיפך. אחרי שקייט ווינסלט זעמה על מגזין האופנה GQ שריטש לה את הצורה, החזה והישבן על גבי שער המגזין, בעוד שהיא התהדרה אז בפיגורה עגולה ונשית, כעת מגיע תורה של בריטני ספירס לזעוק את זעקת המרוטשות, ולהגיד שהטרנד הלוהט הוא להעדיף את טובת הציבור על פני הירכיים של עצמנו ולומר את האמת: אנחנו לא מושלמות. עדיין.

ספירס החליטה לעשות מעשה: היא הצטלמה לקמפיין אופנה למותג candie , והחליטה לפרסם את עבודת הפוטושופ שנעשתה על גופה, ולהציג בפנינו מצגת ברורה ומלאת פגמים של לפני לעומת תצוגת תכלית מושלמת של אחרי. היא הסבירה שהמטרה שלה הייתה לטפל בלחץ האדיר והכה לא מוצדק שמופעל על אישה במרדף אחר מראה נטול רבב.
בין השיפוצים נראה כי נעשתה עבודה של צימוק הירכיים והמותניים, טשטוש צבע העור לכדי גוון אחיד ומושלם, העלמת הקעקוע מעל לישבנה, החלקת הבטן וטיפול קל של הסרת צלוליט ללא כאב. "היה כל כך כיף להצטלם לקמפיין. נהניתי במיוחד מהצילומים שנעשו על רקע הקיר הוורוד", אמרה ספירס. ומה שהיא אולי לא יודעת, זה שגם הקיר עצמו עבר עבודת פוטושופ, אבל ממנו טרם שמענו תלונות.

זה נחמד, אבל אפעס לא אמין
מבלי לפגוע במסר החזק והחשוב, הרי שיש להניח שנסיכת הטריילר טראש לא הייתה ממהרת לחשוף את עצמה בימים אחרים, כמו למשל תקופת הלידות, הקרחת, הכדורים והמחסור בהלבשה תחתונה. כיום, כשהיא נמצאת במצב הכי דומה לזה שהייתה כשרק התפרסמה בגיל 15, פלוס ציצי, היא מרשה לעצמה להעניק לנו מסרים נוקבים וחברתיים. זה יפה, זה נחמד, אבל זה לא מצוין.
