על השער: ליידי גאגא בחוטיני עם M16
אילו מגזינים היו שיאני המכירות של 2010, ובזכות אילו כוכבות שהופיעו על השער? ניחשתם נכונה, ליידי גאגא מובילה בראש עם פרובוקציות ועירום חלקי. אבל יש גם כמה מפסידות ממש לא צפויות
שנת 2010 הייתה ללא ספק השנה של ליידי גאגא. הבחורה עשתה מיליונים מסיבוב הופעות מגה רווחי, גרמה לפאות להיראות כמו הדבר הכי שיקי וגם הפכה כמה עורכי מגזינים לאנשים מאוד מאוד מאושרים ועשירים. בבדיקה שנערכה על ידי אתר Women’s Wear Daily, נמצא כי הגברת המשוגעת הייתה נערת השער הכי משתלמת מבחינת מכירות בשנה שחלפה בארצות הברית. זה לא מה שמפתיע אותנו; את לא תאמיני מי הייתה הקאבר-גירל שמכרה הכי פחות.

ותודה לליידי גאגא ולתחתוני הסבתא
הבשורות הטובות: מהדורת יולי של מגזין "Rolling Stone" הייתה המהדורה שגלגלה הכי הרבה עותקים - ובהתאמה, מזומנים - בזכות תמונת שער פרובוקטיבית של הגאגא. זו נראתה בתמונה בביקיני סאדו-מאזו עשוי רצועות שחורות מעור, פאת בוב צהובה ו-M16 שדבוק לפטמותיה. בזכות האימג' הזה מכר העיתון 250,000 עותקים, פי שלוש מהממוצע של המגזין.
גם מגזין קוסמפוליטן יצא מבסוט מצילומי השער למהדורת אפריל – בהם נראית גאגא רכה יותר בתחתוני סבתא - שהפכה לגיליון הנמכר ביותר של העיתון בכל הזמנים. מגזינים נוספים שעשו בחירה נבונה בצילומי השער עם הזמרת ולא יצאו מופסדים הם וניטי פייר ו-elle.


מפתיע: טיילור סוויפט לא טובה לעיתונים
כוכבת נוספת שלא מגלה עקביות בקרב מעריציה היא אן האתאווי, שלא תרמה את חלקה למכירת מהדורת נובמבר של ווג (למעשה, זה היה הגיליון בעל המכירות הנמוכות ביותר השנה), אבל דווקא שימחה את מגזין "in style" במרץ.

