פרסומת לצילוליטיס (צילום: dailymail.co.uk)
"הבנתי שהאישה המסכנה הזאת היא אני". מתוך הפרסומת | צילום: dailymail.co.uk
צלוליט הוא לא סיפור מצחיק. הוא גם לא יפה, ובינינו - על אף המאמצים שלנו לאהוב את עצמנו  - הוא גם רחוק מלהיות בריא, סקסי, נשי ומקובל. רבאק: מדובר בגבשושיות אכזריות שהתיישבו לנו על הירכיים והישבן ופשוט לא מוכנות להתפנות. אבל הנה משהו שבכל זאת הצליח להצחיק אותנו בהקשר הקשה הזה: "וידוי צלוליט" הוא קליפ סטירי ובו ארבע נשים נפתחות על ההתמודדות הקשה שלהן עם האסון: ממחטבי גוף, ועד "המכשיר עינוי המודרני" שהוא כמובן "חגורת ההרזיה" המנוענעת. מדובר אמנם בפרסומת ל"CelluDestock", מוצר אנטי צלוליטיס חדשני מבית וישי, שספק אם באמת יצליח להעלים לנו את הקוטג' - אבל היי, לפחות הפרסומת מצליחה לתפוס לנו את העיניים. 

"האישה המסכנה הזו זאת אני"

הפרסומת מוצגת כאסופת וידויים של נשים שנראה בתחילה כאילו הן חולות במחלה קשה, אולם מדובר בתיאור משעשע ביותר של ירכי קוטג'. "הייתי בשיעור ספינינג והבטתי במראה ואמרתי לעצמי, 'אוי אלוהים, האישה המסכנה הזאת'. ואז הבנתי שהאישה המסכנה הזו זאת אני. אי אפשר להתעלם מזה". תיאור קשה נוסף הוא של אישה שהתחילה ללכת עם מחטבי גוף. "קניתי מחטבים צמודים יותר ויותר", היא חושפת בפרסומת. "עד שיום אחד התעלפתי בעבודה".

אישה נוספת מתארת את האפקט של מחטבי הגוף על חיי האהבה שלה. "נסי להיות רומנטית במחטב", היא אומרת ומדגימה באצבעה את האפקט על איברו של בן זוגה. מונטאז' מתאר את ארבעת הנשים בזמן שהן מנסות את הפתרון אנטי צלוליטיס הידוע, "חגורת ההרזיה". עוד סיפור משעשע הוא על אישה בוידאו שמבקשת מאחיינה בן הארבע שישאב בשואב אבק את ישבנה. "הוא לא מסוגל להביט בי בעיניים מאז".

"עצרו את הטירוף!" נכתב בסוף הוידאו שנעשה על ידי חברת הפרסום Portal A ומציג את המוצר החדש. החברה וישי טוענת שהסרט הינו "מוקומנטארי". "כשזה מגיע לצלוליטיס, נשים ינסו הכל כדי להפתר מזה. לפעמים המאמצים שלנו כל כך נואשים ומטורפים שהדבר היחידי שנותר לעשות הוא לצחוק".

>> את דווקא נראית ממש טוב כשאת רוצה

>> מאקו נשים, עכשיו גם בפייס. אז למה את מחכה?