בבחירה של הבושם שלך יש הרבה יותר מהעדפה של ריח מתקתק או חמצמץ, או הכרעה בין ניחות פירותי או פרחוני. הבושם שלך הוא גם סמל סטטוס, סך כל הזכרונות שאת יוצקת לתוכו – וגם מראה הבקבוק. בין אם את שולפת את הבקבוק בכל הזדמנות ומשוויצה ביופיו לעיני כל ובין אם את מתבשמת רק בבית ואת היחידה שרואה את האריזה שעוטפת את הריח האהוב עלייך – קבלי רשימה מצולמת של בקבוקי הבושם היפים ביותר בעולם.

עוד בערוץ הנשים:
>> אוכלת 8,000 קלוריות ביום ולא משמינה
>> זה רק נראה סקסי: הצרות של השופעות
>> "הייתי בת 19 כשהוא אנס והכה אותי"

פרג'יל (ז'אן פול גוטייה). הבקבוק המקסים של המעצב הכי יצירתי בעולם נראה כמו כדורי שלג שנמכרים לתיירים בכל העולם, כשבמקום פתיתים לבנים יש נצנצים בוהקים. אריזת הקרטון שעוטפת את הבקבוק מעוצבת להפליא אף היא, ונראית כמו אריזה של ציוד שביר ויקר במיוחד.

אין תמונה
ז'אן פול גוטייה

קונויקט (אקון). הראפר הקשוח אקון לא ממש יכול להרשות לעצמו למתג בושם נשי או מצועצע מדי, ולכן הלך על עיצוב הארד קור של אזיקים לניחוח שהוא משווק להמונים.

אין תמונה
קונויקט של אקון
 

לאב פרי (ניין ווסט). הסנלר ממש לא הולך יחף במקרה הזה. בקבוק הבושם של ענקית הנעליים ניין-ווסט נראה כאילו עקב סטילטו אימתני מנקב את הבקבוק – ונותר רק לקוות שהוא לא מריח כמו נעליים משומשות.

אין תמונה
לאב פרי של ניין ווסט

טו טו פריטי (בטסי ג'ונסון). אמנם המילה "מוגזם" היא אנדרסטייטמנט בבואנו לתאר את הבקבוק הזה, אבל כנראה שהחן שלו טמון במוגזמות הזועקת. תחרה, פאייטים, צבע ורוד זועק – אין ספק שמדובר בבקבוק פנטזיונרי לחלוטין, אבל כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

אין תמונה
טו טו פריטי של בסטי ג'ונסון

פחרול ערב (אל הרמיין). אם ליסמין, אהובתו של אלדין, היה בושם – אין ספק שזה היה הבקבוק הנבחר. העיצוב נראה כאילו הועתק מהאיורים ל"אלף לילה ולילה", ה"זהב" המשובץ "אבני חן" יוצר מראה אוריינטליסטי מובהק ומקסים (לחובבי הז'אנר).

אין תמונה
פחרול ערב של אל הרמיין

קריסטל (לליק). הבקבוק נראה כאילו נלקח משידת הטואלט של מלכת הקרח, ונראה כמו שילוב של בדולח, קרח ויהלום אלגנטיים וצוננים במיוחד. 

אין תמונה
קריסטל של לליק

מידנייט ריין (לה פררי). בהתאם לשמו, הבקבוק מעוצב כמו טיפת גשם שעשוייה משמיים כהים וזרועי כוכבים – אמנם אי אפשר לראות כמה בושם נשאר בתוכו, אבל מדובר בלא פחות מיצירת אמנות

אין תמונה
מידנייט ריין של לה פררי

לאבסטארק (ורה וואנג). כנראה שהעיסוק המרכזי שלה, כמעצבת שמלות כלה יוקרתיות וחביבות במיוחד על סלבס, השפיע על הגברת וואנג גם בעיצוב בקבוק הבושם שלה, שנראה כמו זר כלה יצירתי במיוחד. 

אין תמונה
לאבסטראק של ורה וונג

אגוניסט (אגוניסט). חרף שמו התרופתי, מדובר באחד הבקבוקים המרשימים והבומבסטיים ביותר שנתקלנו בהם. זכוכית שוודית צבעונית בצורות אבסטרקטיות, מעמד מרשים שעליו ניצב הבקבוק ופונפון שמקשט את בלון ההתזה – כל הדרמה בבושם אחד. 

אין תמונה
אגוניסט של אגוניסט

דוט (מארק ג'ייקובס). העיצוב אמנם ילדותי מעט, אבל הבקבוק האדום המנוקד (ואריזת הקרטון המנוקדת באופן הופכי) פשוט לא משאיר אף אחד אדיש, ומעלה חיוך גם אצל ציניקנים מושבעים וחובבי מינימליזם קפוצי ישבן. 

אין תמונה
דוט של מארק ג'ייקובס

רוצה להריח עוד כמה? כנסי לתערוכת הבשמים ואת מוזמנת גם להצביע למעצב האהוב עלייך שיזכה בתואר masterpiece

>> אוכלת 8,000 קלוריות ביום ולא משמינה