שיסיידו משיקים בימים אלה את גינזה, בושם בעל ניחוח עוצמתי אשר מגביר את הפן התוסס והחזק ביותר של הנשיות. גינזה נקרא על שם הרובע בטוקיו שבו הוקמה החברה בתחילת דרכה, והוא הבושם השני מבית שיסיידו אחרי ZEN, שהפך לאייקון בזכות עצמו.

גינזה נולד ממפגש בין ניגודים, בעיקר בין המסורות העתיקות לבין המודרניות. למעשה, בשיסיידו מתייחסים לבושם כאל פרדיגמה חדשה, שמאפשרת לנשים להביע את אישיותן ואת נשיותן על כל פניה וניגודיה. כלומר, מצד אחד להזין את הרגישות שיש בהן ובאותה המידה להגדיל את כוחן הפנימי ואת ביטחונן העצמי.

יותר מאשר רק ניחוח

הניגודיות הזו באה לידי ביטוי הן בניחוח המוצר והן בעיצוב המוצר. ניחוח המוצר מורכב מאלכימיה מושלמת של תווים עציים וחזקים לצד תווים עדינים יותר כמו פרחוניים ופירותיים, שיוצרו כולם על ידי בשמיות המותג הוותיקות קארין דוברויל ומאיה לרנוט. מדובר על תווים עליונים, שמורכבים מרימונים ופלפל ורוד, תווים אמצעיים של סחלב, פרזיה (פרח ממשפחת האירוסים), מגנוליה ויסמין ותווים בסיסיים של פצ׳ולי, אלגום (Sandalwood) ועץ יפני בשם הינוקי. שילוב הריחות האלה מתגלה על העור כנשי, תוסס ומתוחכם למדי.

עיצוב הבקבוק משלב בין קימורים גליים ועדינים, דרכם אפשר לראות את הנוזל הוורוד שבתוך הבקבוק, לבין פגיון שחור, בולט ועוצמתי, שניצב במרכז הבקבוק. הפגיון עוצב מתוך השראה לסמוראים, אשר נטו להשתמש במהלך טקסי הקודו שלהם בניחוח ובקטורת כדי להיאזר באומץ ולחזק את הכוח הפנימי שלהם. הפגיון הוא למעשה תזכורת סמלית לאישה שעונדת את הבושם – להאמין בכוח הפנימי הגדול שיש בתוכה.

בושם GINZA מבית שיסיידו

וכן, זה לא רק נשמע מסובך – זה באמת כזה. למעשה, העיצוב של הבושם, שנוצר על ידי המעצבת הצרפתית המצליחה קונסטנס גויסט, היה מאתגר כל כך מבחינה טכנית, שהחברה אף רשמה פטנט בעקבותיו.

הוויז'ן: להעצים נשים ונערות ברחבי העולם

אבל גינזה הוא לא רק בושם. עם השקתו, שיסיידו חברו לאתר האינטרנט W4, שהוא פלטפורמה לגיוס המונים עבור ארגונים שמעצימים נשים ונערות ברחבי העולם. הגישה הייחודית והחדשנית של W4, שמזמינה את כולן וכולם לתרום לפרויקט צדקה, עוררה את שיסיידו להשקיע בהרפתקה האנושית הייחודית הזו, מלאת התקווה וההעצמה.

שיתוף הפעולה הזה יאפשר לשיסיידו לתרום כספים לארגונים ולמטרות שמאמינים בהם במיוחד בארגון, אבל תרומה מיוחדת נוספת תגיע מצד הלקוחות - כבר עכשיו תוכלו להיכנס לאתר ולהצביע לפרויקט שאתן רוצות לתמוך בו מתוך ארבעה, כל אחד מהם מוקדש להענקת כישורים ומיומנויות ייחודיות לנשים. הפרויקט עם מספר הקולות הגבוה ביותר יקבל תרומה נוספת משיסיידו. לפרטים נוספים ולהצבעה>

*ניתן לרכוש את גינזה בסניפי סופר פארם הפרוסים ברחבי הארץ וברשת אפריל. לרכישה לחצו כאן>

המותג שיסיידו ביסס את עצמו כאחד ממותגי הביוטי הנחשקים בעולם, בעיקר בעקבות 2380 הפטנטים הרשומים שייצר לאורך השנים. המותג, אשר הוקם ב-1872 כבית המרקחת הראשון בעל סגנון מערבי בטוקיו, נחשב לייחודי מאוד בעולם הקוסמטיקה, בין היתר בגלל השילוב המנצח שנמצא בבסיס הפילוסופיה של החברה – מצד אחד, היצמדות למסתורין שמאפיין כל כך את התרבות היפנית ומצד שני היצמדות לקידמה ולמחקרים האחרונים ביותר בעולם המדע כדי לייצר מוצרים איכותיים, ייחודיים וחדשניים.