#מאמינים_בך_אולוויז: מה עומד מאחורי התיוג שמציף את הרשת?
ביום האישה האחרון, השיקה אולוויז מהלך חברתי בשיתוף עם תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" מבית כי"ח וקראה לנשות ישראל להודות לאנשים שסייעו להן בגיל ההתבגרות לסדוק את תקרת הזכוכית הפרטית שלהן. צפו בפוסטים שכבר עלו והצטרפו בעצמכן לתופעה
נועה תשבי, ריי שגב, קארין סנדל ועוד ועוד נשים העלו ביממה אחרונה פוסטים ברשתות החברתיות, בהם הן מודות לאנשים שתמכו בהן לאורך הדרך – אותן דמויות חשובות בחייהן שעזרו להן לסדוק את תקרת הזכוכית שלהן. הסיפורים הרבים האלו מעבירים את המסר האמיתי ליום האישה 2019: כמה חשוב לתמוך בנערות צעירות בגיל ההתבגרות הקריטי. ככל שנאמין בהן יותר בגילאים צעירים, ככה נשפיע עליהן לכל החיים ונצמצם את הפערים החברתיים בין גברים לנשים.
בזמן שכולם מדברים ביום האישה על ההבדלים בין נשים לגברים, אולוויז קוראת לציבור להתמקד בנערות. בסקר שנערך בחודש פברואר האחרון נמצא כי 91% מהנערות חשות ירידה בביטחון העצמי, ו-53 אחוז מתוכן דיווחו שהחלומות והשאיפות שלהן נעשו מוגבלים יותר לאחר גיל ההתבגרות. כדי להתגבר על המכשולים ולהעלות את הביטחון העצמי ותחושת הערך העצמי של הנערות, הן זקוקות לתמיכת המשפחה והסביבה שלהן. כשיש מי שמאמין בהן - הן מסוגלות הכל.
הגיע הזמן לעודד את הסביבה של הנערות להאמין ולתמוך בהן, ולסייע להן לסדוק את תקרת הזכוכית. אז איך גם אתן יכולות להיות חלק מהשינוי? מאוד פשוט: שתפו ברשתות החברתיות את הסיפור האישי שלכן, יחד עם תודה אחת קטנה לאלו שהיו שם בשבילכם תמיד. זה יכול להיות כל דמות משמעותית בחייכן: אבא, אמא, מדריך, מאמנת או מורה. וכמובן - אל תשכחו לתייג #מאמינים_בך_אולוויז או #tbtnx_challenge.