mako
פרסומת

בפעם השלישית: מתנאל קונבסקי מגיב לפרישה מ"רוקדים עם כוכבים"

בעונה הראשונה, בר זומר שרקדה עם מתנאל קונבסקי נאלצה לפרוש בגלל פציעה. אחריה, הייתה זו עומר נודלמן ואמש הרקדן חווה זאת שוב עם שחר חיון. בפוסט פרידה בעמוד האינסטגרם שלו, התייחס לחוסר המזל שליווה אותו במקרים האלה: "זה נפל עליי שוב ומבאס אותי יותר מכל אחד אחר"

דסק קשת 12
mako
פורסם:
שחר חיון, מתנאל קונבסקי
צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת 12
הקישור הועתק

כנראה שברק כן פוגע פעמיים, ואפילו שלוש במקרה של מתנאל קונבסקי. הרקדן המוכשר נאלץ לפרוש אתמול (ב') מ"רוקדים עם כוכבים", יחד עם הכוכבת שחר חיון, שנפצעה במהלך החזרות ברגלה. השניים נעדרו מריקוד אחד בעקבות המלצה רפואית ולאחר שלא קיבלו אישור גם בתוכנית שאחריה, על פי חוקי הפורמט לא יכלו להמשיך בתחרות. לפני חיון, הייתה זו עומר נודלמן שרקדה עם קונבסקי ונאלצה לפרוש בגלל פציעה ולפניה בר זומר.

בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו, שיתף הרקדן על האכזבה מחוסר המזל שמכה פעם אחר פעם: "המסע שלי ושל שחר בתוכנית מגיע לסיומו בעקבות פציעה שלא מאפשרת את המשך ההשתתפות שלנו. מי שמכיר את עולם הספורט והריקוד יודע שפציעות הן חלק בלתי נפרד מהדרך. הן קורות לספורטאים הכי גדולים, לרקדנים הכי מנוסים ולמתחרים הכי חזקים. ראינו את זה גם בעונות קודמות, וראינו את זה אצל לא מעט משתתפים לאורך השנים. זה חלק מהמשחק, גם כשאף אחד לא רוצה שזה יקרה".

קונבסקי המשיך וניסה להסביר את תדירות אירועי הפציעות שחווה: "יש אנשים שהגוף שלהם מסתגל מהר יותר לעומסים ויש כאלה שפחות. הקצב, האינטנסיביות והדרישות של התוכנית הם דבר לא פשוט בכלל. לפעמים מדובר בפציעה קלה שאפשר להתאושש ממנה ולהמשיך הלאה, לפעמים בפציעה שלא מאפשרת להמשיך להתחרות. במקרה שלנו, זה פשוט צירוף מקרים מבאס במיוחד. את התנועה שבמהלכה התרחשה הפציעה ביצענו עשרות פעמים לפני כן, בהצלחה מלאה ובלי שום בעיה. לפעמים הכול נעשה נכון, ובכל זאת דברים קורים".

פרסומת



לאחר מכן התייחס הרקדן לעובדה שזו לא הפעם הראשונה שהוא נאלץ לפרוש בגלל סיטואציה כזאת: "ועכשיו לחוסר המזל שלי, זו לא הפעם הראשונה שאני חווה סיום כזה בתוכנית. במקרה הזה זה נפל עליי שוב, וזה מבאס אותי יותר מכל אחד אחר. לא בגלל הדרך שבה זה נגמר, אלא בגלל שידעתי כמה עוד היה לנו לתת. אני יודע מה שחר הייתה מסוגלת להביא לבמה, ואני יודע מה עוד יכולנו להביא כזוג. שחר, תודה על עונה שלא אשכח. תודה על האמון, על העבודה הקשה, על האומץ לצאת מאזור הנוחות, על הרגעים המצחיקים, המרגשים והמטורפים שעברנו יחד. היה לי הכבוד להיות לצידך במסע הזה. אני יוצא מהעונה הזאת עם הרבה גאווה, הרבה הערכה, ובעיקר עם אהבה גדולה למה שאני עושה".