ההשקה של דיסני פלוס בישראל נתקלת בקשיים. משתמשים מדווחים כי הרישום מסורבל, האפליקציה נתקעת ולא ניתן להוריד אותה לטלוויזיות חכמות, הממשק עם yes ואפל טיוי לא עובד חלק, ובנוסף ישנן תלונות על חוסרים בתוכן בהשוואה לאפליקציה המקורית. בנוסף, משתמשים מדווחים על בעיות בממשק בהתאמה לשפה העברית. כך, לקוחות מדווחים שהאפליקציה לא מגיבה לתנועה מימין לשמאל אלא עדיין רק משמאל לימין. 

לקוחות נתקלים בבעיה בחיבור כאמור גם דרך yes. לאחר שהאפליקציה הותקנה והמשתמשים כבר נרשמו לשירות על ידי הרשמה מוקדמת ועל ידי מספר טלפון, מתקבלת בקשה להירשם שוב כמנוי או הפניה ללינק לאתר yes.

תלונה נוספת נוגעת בהנחה שהובטחה בהרשמה מוקדמת לשירות. כך, משתמשים רבים, שזכאים למחיר מסובסד בשל ההרשמה, מדווחים שעדיין לא קיבלו את המייל שבו קוד ההטבה. בדיסני עדכנו כי "בגלל הכמות העצומה של המשתמשים שמעוניינים להירשם, וכדי למנוע קריסה של השירות, השליחה נעשית בצורה מדורגת לאורך כל היום", נכתב. במילים אחרות - מי שנרשם יקבל במהלך היום את הלינק, אבל לא ברור מתי.

משתמשים שהתנסו באפליקציה האמריקאית מדווחים על שוני רב. לטענתם, האפליקציה בישראל הותאמה במיוחד לאזור, דבר שפגע משמעותית באיכות שלה. כך, האפליקציה הישראלית לא מאפשרת צפייה באיכות שידור 4K ובאיכות קול דולבי, ומנויים מארה"ב ואירופה לא יכולים להיכנס לחשבון שלהם בזמן שהם במזרח התיכון. 

עם זאת, חשוב להדגיש שהאפליקציה מושקת רק היום (ה') ב-22 מדינות במזרח התיכון ואסיה במכה אחת, ונאלצת להתמודד עם אתגרי תרגום לשפות כמו ערבית ועברית. כך שהתקלות אמנם מאכזבות, אך לא מפתיעות. 

לא ניתן היה להשיג את תגובת דיסני פלוס ו-yes.

הכתבה פורסמה לראשונה ב"גלובס"