לאחר ימים בהם הצטברו עוד ועוד גינויים ברשתות, הקומיקאי והיוצר רועי כפרי מגיב לביקורת שהושמעה נגד הפרסומת החדשה לרשת קסטרו בבימויו. בפרסומת, שנועדה לקדם את הקולקציה החדשה של רשת האופנה, משתתפים שלושה מהפרזנטורים הבולטים של קסטרו - רותם סלע, ריף נאמן ויהונתן מרגי - והיא זכתה לתגובות חיוביות ברובן אך גם לגינויים על ניכוס תרבותי, במיוחד בצל המחאות המתקיימות בארה"ב.

עיקר הכעס נגד קסטרו באופן בו הרשת השתמשה במאפיינים אפריקאיים - החל מרעיון הספארי ועד עיצוב הבגדים עצמם - והציגה אותם דווקא באמצעות פרזנטורים בעלי עור לבן. הפרסומת של קסטרו, כאמור, עלתה לאוויר במקביל למחאת ענק בארה"ב בעקבות רציחתו של הצעיר האפרו-אמריקאי ג'ורג' פלויד בידי שוטר, ולדעתם של כמה מהגולשים מוטב היה אם לא הייתה עולה בתזמון רגיש שכזה. 

בין הפוסטים ברשתות שגינו את הקמפיין החדש של הרשת אפשר למצוא ציוץ בו נכתב "מותגים בכל העולם: בלאק לייבס מטר (אחת מסיסמאות המאבק, ר.א)! די לגזענות! די לאלימות המשטרתית! בואו נתגייס למאבק! קסטרו:" לצד תמונה מתוך הקמפיין - ציוץ שהופץ גם בעמוד הפייסבוק של הפעיל החברתי אבי ילאו. אותה תמונה מציגה את רותם סלע שהיא נמצאת בין שני חיילים כהי עור - ואחד הגולשים אף צירך לאותה תמונה את הכיתוב BlackLivesMatter#.

ציוצים נוספים התייחסו גם הם לתוכן הפרסומת, בו נראים הפרזנטורים הישראליים זוכים ליחס מכבד על ידי מקומיים שנדחקים בעצמם לאחורי הפריימים, ולתמונות מתוך הקטלוג של החברה לעונה הקרובה, בהן נראים סלע ומרגי כשהם נשענים או נישאים על ידי ניצבים ממוצא אפריקאי. באחד מציוצי הביקורת המבודחים יותר נכתב כי "הפרסומת מתרחשת בספארי באפריקה משופעת במוטיבים אימפריאליסטים", אך שעיקר חטאה הוא הצגה של סמור כחיה אפריקאית, בעוד סמורים אינם מצויים כלל באזור זה.

בציוץ לעגני יותר נכתב "חברים עשינו קמפן מושקע קמפן עם רותם סלע וכושים קדימה ללכת לקנות חולצות אורבניות שעוצבו בסין נתפרו בתאילנד ויסיימו בביגודית של ויצ"ו חולון עם כתמי עמבה וחורים של אקנומיקה", ובציוץ שלישי התייחסו לתמונה שלא הופיעה בסרטון הפרסומת אך נעשה בה שימוש בקטלוג, ובה נראית סלע שקועה עד צוואר באמבטיה מלאת כותנה. קטיף הכותנה היתה - ונותרה - אחת התעשיות החלקאיות הנצלניות ביותר לכוח עבודה שמקורו באפריקה, והכותנה גם הפכה לסמל למאות שנות הדיכוי והשיעבוד של הקהילה השחורה בארצות הברית, שרבים מאבותיהם נחטפו מאפריקה ונסחרו ברחבי אמריקה ואירופה.

כפרי, שביים את הפרסומת "בעקבות כמה פניות ותגובות על כך שהפרסומת ספארי געזנית", כתב, "אני רוצה להתנצל. כשביימתי את הפרסומת ספארי האמנתי שאני עושה אותה נטולת גזענות, אך לא הייתי מספיק רגיש לעניין". כפרי הסביר: "בראש שלי ניסיתי להציג את הדמות הראשית כ'דיווה', מבלי לחשוב אפילו בעצמי על צבע העור של השחקנים מסביב. אבל אני מבין עכשיו שלפעמים דווקא חוסר המחשבה הזה יכול להיות מסוכן". את דבריו חתם בהתנצלות, וכתב: "מבקש שוב סליחה מכל מי שנפגע, זאת בפירוש לא היתה הכוונה וכואב לי על כך. אני מבין את האחריות שלי כבמאי, מודה למי שהאיר את עיניי, לומד להבא. רק אהבה".