הרבה זמן אומרים שהטיקטוק משתלט על העולם, אבל עכשיו נראה שזה באמת מתחיל לקרות. לאחר שקיבלה תפקיד ראשי בסרט "יש לו את זה", הרימייק ללהיט "יש לה את זה" מסוף המילניום הקודם, כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי חתמה על עסקת ענק עם נטפליקס - ועכשיו חוטפת.

פרטי העסקה לא פורסמו, אך על פי הדיווחים מדובר בחוזה של כמה סרטים. כחלק מהעסקה, שירות הסטרימינג יעבוד עם ריי כדי לפתח סרטים חדשים שבהם היא תככב. בנוסף, היא תפיק בפועל את הפרויקטים שהיא מביאה לנטפליקס.

"לקבל את ההזדמנות לעבוד עם נטפליקס היה רגע של 'תצבטו אותי' ועכשיו להיות מסוגלת להמשיך את מערכת היחסים זה מעבר לחלומות הכי פרועים שלי", הגיבה ריי לחתימה. "אני נרגשת מהאפשרות לשתף פעולה עם הצוות המדהים הזה ומתרגשת לפתח פרויקטים בזמן שאני מחזקת את כישוריי בתור שחקנית". 

ההצהרה לא עברה בשקט מצד המעריצים המאוכזבים, שמרגישים נטושים על ידי תעשייה שמעדיפה עוקבים על פני כישרון אמיתי. "'מחזקת את כישוריי בתור שחקנית'??? חלקנו כבר חיזקנו את הפאקינג כישורים שלנו ולעולם לא נקבל את ההזדמנויות, הפרסום וההשפעה שריי מקבלת", צייצה גולשת אחת. "אני כל כך כועסת שזה הפך להזדמנות ענקית עבורה להיכשל ודרך זה להתקדם".

"בינוניות שנתמכת על ידי מספרים ענקיים ברשת ניצחה לחלוטין כישרון ומסירות למלאכה", הוסיפה גולשת נוספת. "והחלק הכי עצוב הוא שזה תמיד עובד. וקצת פריביליגיה לבנה". "יש שחקנים אמיתיים שקורעים את התחת כדי לעשות קריירה, לקחת שיעורים, להשקיע אינספור שעות ונותנים לה סרטים כי יש לה הרבה עוקבים ברשתות החברתיות", צייץ משתמש נוסף. "אני שונא את הכיוון שאליו התעשייה הולכת, תחזירו את הכישרון בבקשה".

בנטפליקס מעריכים כי מעל 55 מיליון משקי בית צפו ב"יש לו את זה" בכיכובה בחודש הראשון להפצתו. בהקשר הזה חשוב לציין כי שיטת המדידה של נטפליקס היא בעייתית: החברה טוענת שצפייה אחת פירושה משתמש שצפה בלפחות 2 דקות מתוך הסרט, גם אם הוא עצר רגע לאחר מכן - כך שסביר מאוד שחלק מהמיליונים האלה הם צופים שהתחילו את הסרט וגילו שהוא לא לטעמם, ועצרו.

לריי בת ה-20 יש מעל 84 מיליון עוקבים בטיקטוק והיא נחשבת לכוכבת הכי גדולה שיצאה מהרשת החברתית. בטוויטר עוקבים אחריה כמעט 5 מיליון משתמשים, כשבאינסטגרם המספר נושק ל-40 מיליון.