מצדיעים להם: המחווה של "ארץ נהדרת" לעסקים של מילואימניקים
הם עזבו הכל ב-7 באוקטובר, עלו על מדים ועשו מאז מאות ימי מילואים, כשמאחור הם השאירו את העסקים שלהם. תמיר בר וצוות "ארץ נהדרת" פגשו כמה מהם, שמעו על ההשפעה של המלחמה על פרנסתם והפיקו להם פרסומות שבטוח יקרעו את הרשת

מאז פרצה המלחמה, הנטל על המילואימניקים בעלי העסקים היה כבד במיוחד ורבים התקשו להחזיק את הראש מעל המים. למרות האתגרים, הם עושים הכל כדי לשרוד, אבל גם זקוקים לעזרה ולהירתמות של אזרחי ישראל. הערב (רביעי) ב"ארץ נהדרת", תמיר בר וצוות התוכנית חשבו על דרך יצירתית לשווק את העסקים של המילואימניקים עם הפרסומות הכי ויראליות שיש.
להראל אלישע, לוחם במילואים בגדוד בארי, היה עסק לאדריכלות נוף, אותו נאלץ לסגור בשל המלחמה. מאז הוא פתח את משתלת "עד גארדן", אותה הוא מנהל במקביל לשירות של למעלה מ-300 ימי מילואים. "כל ארבעה חודשים אני הולך לחודשיים-שלושה, זה קצת פוגע בי, מחזיר אותי אחורה", אמר אלישע. בר וחברתו לתוכנית גיה באר גורביץ' יצרו לעסק פרסומת רוויית משחקי מילים כמו "תשמעי, אני גזום עלייך", "את עושה לי סחרחורת, כואב לי הברוש" ו"אני רואה אותך ומאבד פיקוס".
ניר שוחט מחטיבה 5 הוא הבעלים של "סושימוטו", מסעדות ביבנה ובשדרות, שאותן עם פרוץ נאלץ לסגור. "המלחמה נגמרת, החיים ממשיכים, אתה מתניע ואז אתה מקבל את הצו השני ואז השלישי, מוקדם יותר מהרגיל. המסעדה שאנחנו יושבים בה עוד מעט תיסגר, אבל בשדרות היא תמשיך לעבוד", שיתף שוחט. בניסיון להרים את העסק, בר בחר בפרסומת שתשאיר אתכם פעורי פה: "אני אגיד לך מה אתה רוצה להזמין, אני ליאור סושירד, מנטליסט ואמן סושים", אומר בר בפרסומת ללקוח, אותו מגלם שוחט, אם כי התחזיות שלו פחות מדויקות.
יפעת רבה, קוסמטיקאית מיבנה, התייצבה בטייסת חצור למילואים בבוקר שמונה באוקטובר והשלימה מאז כ-600 ימי שירות. "שנה וחצי לא עבדתי, הייתי מהבוקר עד הערב בבסיס, פחדו להגיע לטיפולים". בפרסומת שהפיק לה בר, היא הפכה למה שהיא בחיים האמיתיים, גיבורת על: "גבת-מן תציל אותך ותעשה לך שתי גבות", אמרה רבה לבר שנראה בקטע עם גבה אחת.
