mako
פרסומת

יופי טופי

"משחק הדיונון" הפכה לסנסציה עולמית - ונראה שהיא ממש לא הולכת להיעלם מחיינו בקרוב. ההיסטריה הכללית סביבה הביאה לעלייה דרמטית בביקוש לממתק הדלגונה הדרום קוריאני, ויצרני הסוכריה מתקשים לעמוד בקצב. לראיה, היצרן המקורי שהכין את הממתקים לסדרה עצמה, לא יכול היה לחזור לביתו במשך שבוע עלם - פשוט כי המעריצים לא הפסיקו לעמוד בתור לחנותו

מערכת tvbee
tvbee
פורסם:
מתוך "משחק הדיונון"
תשאיר מקום לעוד סוכריה | צילום: Youngkyu Park, יח"צ באדיבות Netflix
הקישור הועתק

תוך כדי שהיא צוברת מאות ואלפי צופים ובקרוב תהפוך להיות הסדרה הנצפית ביותר בתולדות נטפליקס (לא טעינו: לא הסדרה הזרה הנצפית ביותר, אלא באמת בדרך לעקוף את "ברידג'רטון"), הסנסציה העולמית ששמה "משחק הדיונון" ממשיכה להכות גלים בכל רחבי העולם. הפעם, ה"קורבנות" המאושרים הם יצרני הממתקים בדרום קוריאה.

מבלי להיכנס לספוילרים, במהלך פרקי הסדרה מוצג ממתק דרום קוריאני בשם "דלגונה". מדובר בממתק טופי שעשוי מסוכר ואבקת סודה לשתייה, שמומסים ומתקשים לכדי דסקית שטוחה וקשיחה. המתמודדים בתחרות צריכים להצליח לחצוב צורה מסובכת בתוך ממתק הטופי הפופולרי, בעדינות, מבלי לשבור אותו. זה אולי נשמע קל, אבל הדלגונה היא ממתק שברירי להפליא וזו משימה לא פשוטה כלל. בעקבות החשיפה בתכנית, הביקוש לדלגונה הרקיע שחקים ויצרניה לא עומדים בקצב.

רק לשם השוואה: ביוני 2020 יצרן הממתקים אן יונג-הווי ייצר 700 ממתקי דלגונה עבור צילומי "משחק הדיונון". על פי סוכנות הידיעות רויטרס, הפופולריות של הסדרה נסקה - והחנות, שגודלה 2 מטרים רבועים בסך הכל, צריכה לעמוד עכשיו בדרישה של 500 יחידות ביום, כשלפני כן יונג-הווי היה מכין פחות מ-200 יחידות מדי יום. התור הארוך שמשתרך מחנותו לא משאיר מקום לספק: מדובר בסנסציה. אן עצמו לא יכול היה לחזור לביתו במשך שבוע שלם על מנת לעמוד בדרישה הגבוהה של מעריצי הסדרה.

ולא רק דרום קוריאה התמלאה פתאום בביקוש מחודש לממתק - זה טירוף שבהחלט עבר לעולם כולו. המשחק הפך להיות גם אתגר בטיקטוק, שבו משתמשים באפליקציה מכינים את הדלגונה ומנסים לעצב ממנה צורות שונות כמו משולשים, לבבות ומטריות. הרשת החברתית מתמלאת בסרטונים שמכילים את האתגר, שצוברים אלפי צפיות, שיתופים ולייקים.

פרסומת