עדן פינס מכניסה לריאליטי הישראלי מושג חדש: "בית כלכלי". זאת כנראה הדרך שלה לספר שלא גדלה בעושר, אבל בכל מקרה, כבר מאותה ילדות בבית כלכלי, עדן חלמה להגיע ל"רוקדים עם כוכבים", והנה זה קרה, עם הרקדן התותח של התותחים אוראל כלאף שלא מחכה לשמוע אם עדן מוכנה וכבר מניף אותה באוויר בחדר החזרות. על רגעי הקיפאון עדן חיפתה בכוריאוגרפיית שיער והבעות שהסיטו את תשומת הלב למקומות הנכונים.

ומריקוד לטינו לכוכב לטינו: רותם כהן, המאורס הטרי. עוד לפני שדרך בחדר החזרות הוא כבר מפזר ביקורת על שאר המתחרים וגם על השופטים, וגם מצהיר שהוא לא מתכוון ללבוש חליפות פייטים. מול הפרטנרית שלו מישל ריאבוי, רותם נזכר שהוא בא לעבוד, וזה לא קל. את הרומבה הם רוקדים לצלילי שירו של רותם עצמו, אבל נראה שזה בעיקר ריקוד אהבה של רותם לעצמו, שבקושי מסתכל לפרטנרית בעיניים.

רותם כהן (צילום: עופר חן, קשת12)
רותם כהן ומישל ריאבוי. ריקוד אהבה לעצמו | צילום: עופר חן, קשת12
 

הבאה לעלות היא מעיין אדם, שבאה לעשות כבוד לסבתה המנוחה שהעריצה את התוכנית, אבל גם כדי להוכיח שאפילו היא, "הברלה מאחורה", יכולה לרקוד. היא צוותה לארטיום ליאסקובסקי, אלוף עולם עם סטנדרטים בהתאם. השניים רקדו טנגו לצלילי קאבר מטריף, בחירה חכמה למיקסום הצגת היצריות הנדרשת בז'אנר. ברגעים הזוגיים שלהם ארטיום סחף את מעיין בהצלחה, וכיאה למעיין אדם, בתום הריקוד היא שיתפה את כל הקהל ואת השופטים כמה אינטנסיבי תהליך החזרות, ואת ההסבר הלא קצר שלה חתמה אנה ארונוב: "ברוכה הבאה ל'רוקדים עם כוכבים'". בהחלט ברכה, כי הזוג הגיע למקום השני.

ניכר כי אין משתתף שלא מאוים מנוכחותו של אלכס שטילוב, כפי שהעיד רותם כהן, שלא רוצה אפילו לשמוע את השם הזה, ועכשיו גם יובל סגל אוכל סרטים. הוא כנראה לא הצליח להדחיק את חרדת הביצוע והפגין עבודת רגליים חלשה ופישל, היה לו בלאק אאוט והוא פשוט שכח את הצעדים. אבל כמה כריזמה וחן, אלוקים. בסדר, אז הוא רקד כמו שחקן תיאטרון ולא כמו רקדן, אבל לפחות הוא זכר לחייך וליצור קשר עין עם בת הזוג שלו, גם זה משהו.

ליטל לכטמן כהן צוהלת כשהיא רואה את אוראל צברי נכנס לחדר החזרות, היא לא נראית מאוימת מהנתונים הפיזיים ולא מוותרת לאוראל שמתלונן על כאבים. קשה שלא להיזכר בצ'אז בונו והופעתו החיננית בגרסה האמריקאית של התוכנית, ואוראל צברי מראה שהוא ממש לא רק חקיין ומצחיקן, הבחור הזה יודע לזוז. מעמד השיפוט סיפק רגע קצת מבהיל שבו דוד ואוראל התחלפו ודוד חיקה את אוראל, אם לא ראיתם - אולי מוטב.

מעיין אדם (צילום: עופר חן, קשת12)
מעיין אדם וארטיום ליאסקובסקי. כבוד לסבתא | צילום: עופר חן, קשת12

סלטה אחרי שטילוב? זו תעוזה

הליהוק של פרופסור עידית מטות מרגיש כמו המשך ישיר של שורת כוכבי הקורונה מ"הזמר במסכה". במפגש עם בן הזוג לריקודים, דני יוכטמן, לא ברור אם זאת עלמה זק מחקה את הפרופסור, ומדובר לא מעט על פוביית מ-ק-קים קשה. לא בטוח אם מרגיע לדעת שדווקא זאת הפוביה של מנהלת מערך ההרדמה של איכילוב. עידית ודני עבדו יפה ונהנו, והיה קשה לא להידבק. אבל גם היה קשה להחזיק מעמד לכל אורך השיר באותה רמת דריכות.

עומר דרור מאוד ספורטיבי, גם הוא כמו שאר הגברים מרגיש מאוים משטילוב, אבל צריך לזכור שהוא גם רקד כבר בפסטיגלים והפקות. אחרי שסנה סוקול הפרטנרית שלו (שאנחנו כבר רוצים לראות על הבמה) חלתה בקורונה, גם הוא רוקד עם רקדנית מחליפה כמו אסטלה בפרק הראשון, ואפשר לתלות בזה את חוסר ההתלהבות של השופטים. אותנו הכניסת-ספיידרמן שלו דווקא הסעירה, וגם התעוזה לעשות סלטה (גלגלון, בסדר) על אותה במה אחרי שטילוב.

בהחלט קלאס באפס מאמץ. סתם, זה יהיה מעליב כלפי סנדי בר לטעון שלא התאמצה, אבל ההופעה המהממת שהיא ורפאל פליישמן דפקו הייתה וואו, והיא עוד בקושי התנשמה מול השופטים, מה זה? דוד דביר אפילו קם לכבודם, צריך באמת לכתוב משהו נוסף? אה, אנה ארונוב רוצה יותר טונוס. לנו היה בדיוק מספיק טונוס. עם כל הכבוד לעדן ואוראל שפתחו את הערב, סנדי ורפאל היו צריכים להיות בראש הטבלה, אבל לכו תתווכחו עם רושם ראשוני.