באחד הימים העמוסים בפנצ'ריה של אביעד, הגיעו חברי הצוות של "יצאת צדיק" לבדוק תקלה שהתגלתה באחד הצמיגים. אביעד הוציא את הגלגל ובתוך דקות ספורות הודיע "לא הייתה לכם בעיה בגלגל. להערכתי בזמן שרציתם לנפח אותו, זה בעצם הוריד לכם את האוויר". לאחר שאיתר את התקלה ותקשר אותה ללקוח באופן הגון הוא לא עצר כאן. כששאל אותו הלקוח "כמה אני חייב לך" ענה לו מיד הצדיק "בריאות בריאות". פייר, התגעגענו לראות כזאת הגינות ומקצועיות, ולהפתעתנו - הוא תמיד עובד עם חולצה לבנה ונשאר נקי "תמיד אומרים, יש פנצ'ר מאכר אחד, הוא עובד ולא מתלכלך" מספר אביעד על עצמו.

חבריו ומשפחתו של אביעד מעידים עליו "הוא תמיד יעזור לכולם, בכל מצב, הוא לא שואל 'למה', הוא פשוט מגיע". למרות העבודה האינטנסיבית בה הוא עוסק כבר שש-עשרה שנים, אביעד מוצא זמן גם להתנדב בעמותת פאראגרוטראלי, שם הוא בונה רכבים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. "בזכות אביעד ילדים מגשימים את החלומות שלהם", שיתפה אחת האימהות שהילד שלה נהג על רכב שבנה אביעד. יותר צדיק מזה, אין. בנו של אביעד שיתף שאביו התמודד עם שנה מאתגרת של גירושים, ולמרות זאת נשאר אופטימי ובוחר לראות את הטוב שיש בחיים

הבוקר (שני), נפתח עם בשורות טובות במיוחד לעמותת פאראגרוטראלי הודות לאביעד. אנשים שצפו בו והתרגשו מהאישיות שלו וההתנדבות שהוא לוקח בה חלק החליטו לעשות מעשה טוב גם בעצמם. בעקבות שידור הפרק, נתרמו עד עכשיו ארבע קלנועיות עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים, וזיו לב, מייסד העמותה, מסביר מה גורם לאנשים לפנות אליהם. "זה סיפור שקורה הרבה - מישהו קרוב נפטר, ואז להתעסק בלמכור את הקלנועית ולהוציא בסוף 1,000-2,000 ש"ח? לא שווה. אנשים אומרים 'בואו נעשה מזה תרומה ואז זה לעשות מעשה טוב עם משהו שנשאר ממישהו שאהבת'. זה מה שעומד מאחורי זה".

לתרומות ניתן ליצור קשר עם העמותה בדף הפייסבוק או בטלפון: 054-4388879

בפרק ששודר בראשון נחשפנו לצערנו להרבה מאוד נוכלים אבל חוץ מאביעד מצאנו עוד נקודת אור אחת. חאלד, מ"BEST DRIVE", שטיפל בתקלה במהירות ומקצועיות ובסוף, גם לא גבה כסף על העבודה. שרק נזכה לעוד צדיקים כמותו.