"זאת הפנצ'רייה השלישית שמחליפים לנו סתם צמיגים", חיים אתגר מתאר את התסכול שבמציאת בעלי מקצוע הגונים לתיקון בעיה כל כך פשוטה ברכב. בפרק שישודר הערב (ראשון, אחרי החדשות, קשת 12), המצלמה הנסתרת חושפת את שיטת העבודה של הפנצ'ריות שגורמת ללקוחות תמימים לשלם ביוקר - ללא כל סיבה.

"הקדמיים שלך חדשים, האחוריים שלך על הפנים, עדיף שישים לך שניים אחוריים, אל תסתכני". זה מה שאומר העובד בפנצ'רייה ללקוחה בביטחון מוחלט, וחיים אתגר מסביר שבדיוק כך זה עובד. "הנה עוד פעם, 'אל תסתכני', זה הקלף המנצח שלהם. איזה נהג ששומע דבר כזה - לא יחליף?".

"אנחנו בדקנו את הצמיגים ויודעים שזאת רמאות כל מה שקורה כאן, לקוחות רגילים לא יכולים לדעת את זה", אתגר מוסיף בזעם. ובעוד בתוכנית צוות מקצועי עובד על כל תקלה ויודע בדיוק מה אופן התיקון שלה, האזרח הפשוט בבית שם את כל אמונו בבעל המקצוע אליו הוא פנה.

היום (ראשון), חיים אתגר התארח ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין וסיפר עוד על התופעה המפתיעה שנתקל בה. "המלצה שלי בעולם הפנצ'רים - אם יש לכם בעיה, מחסור באוויר, אל תלכו. תיסעו על שלושה גלגלים. נחרדנו לגלות תחום פרוץ לחלוטין". ולא סתם הוא הגיב כך למה שגילה בעולם הפנצ'ריות. "יש פרמטרים מאוד ברורים וזאת בדיקה מהירה שפעם אחר פעם ראינו שנעקצים. אתה מגיע למוסך ואין התחשבות. לא בוותק של הצמיגים ולא בקילומטרז' - באופן שיטתי מחליפים". 

רק בשבוע שעבר אתגר ציין שבעקבות התוכנית יש ירידה במקרי העוקץ, אבל הפעם משהו אחר מתרחש, והוא גם מסביר את הסיבה: "הרבה זמן לא הגענו לתחום וראינו מכה אחרי מכה, עוקץ אחרי עוקץ. אתה מגיע עם מעט אוויר שיצא מהגלגל ואתה מוצא שהחליפו לך ארבעה גלגלים. בגלל שזה תחום שאני לא זוכר שנגענו בו זמן רב, תחום שהוזנח והונח בצד - הוא הפך למערב הפרוע".

אבל הוא מזכיר לנו שלמרות הממצאים החריגים בתחום, יש גם כאלו שפועלים אחרת, ובשביל אותם אנשים שווה להמשיך להאמין בבעלי המקצוע של עולם הפנצ'ריות. "יש גם צדיקים והערב נגיע לצדיק יוצא דופן בשידור חי שאין לו מושג שהחיים שלו הולכים להשתנות לחלוטין. מקווים שלא יקבל התקף לב ויזרום עם הסיטואציה".