"ככה מתחיל עוקץ, בדיוק בצורה הזו", מכריז חיים אתגר כשהוא צופה מחדר הבקרה בצמד טכנאים שהגיעו לתקן תקלה פשוטה במזגן. תוך כדי צפייה בהם, הוא מגלה כי לא רק ששיקרו אודות הבעיה עצמה, הם גם טענו כי טיפלו בבעיות נוספות של המכשיר. הערב (ראשון), אתגר הולך לחשוף אותם ב"יצאת צדיק" (21:15, קשת 12) ולעמת אותם עם העוקץ היצירתי שעשו.

צמד טכנאי המזגנים שנקראו כדי לתקן תקלה בחוט בקופסת החיבורים של המזגן, מצאו את עצמם מוסיפים למכשיר עוד ועוד בעיות לא רלוונטיות על הדרך. הבעיה הנפוצה ביותר אותה לא מעט טכנאי מזגנים מחליקים פנימה בכל תקלה היא חוסר בגז מזגנים, אשר עלות מילוי גז יכולה להגיע למאות שקלים. במקרה הזה, הטכנאי הצהיר כי חסר 60% גז, ואתגר התרגז מההצהרה השקרית: "הם לא בדקו, לא מילאו, אבל זה לא משנה להם. זאת טקטיקה קלאסית של עקיצה".

אבל לא רק גז מזגנים השתרבב פנימה אל תוך התקלות, אלא גם בעיה בכרטיס, כך טוען הטכנאי בביטחון מלא. אתגר ששומע אותו מסביר על התקלה החדשה לא מצליח להסתיר את הכעס על ניצול הלקוח. "הכרטיס היה דפוק למעלה? מה זה השקר הזה? הם לא עשו כלום חוץ מחיבור החוט המנותק", הוא אומר בזעם. אם זה לא מספיק, השניים טיפלו בבעיה האמיתית של החוט תוך שניות בודדות ומרחו שעות על הגג כדי לתת תחושה ללקוח שהם עובדים, ולרגע לא בדקו את הכרטיסים. 

"אתם מבינים? ככה מחליפים כרטיסים, ככה ממלאים גז. לך תדע לאן עוד נגיע עם התיקון הזה פה", אומר אתגר כשהוא לא מאמין למה שהוא רואה במצלמות. ולא סתם, כי תוך כמה רגעים הטכנאים המשיכו לבדוק נזקים נוספים. יובל, מומחה התוכנית לתיקון מזגנים אומר: "הם בודקים מתח, אבל זה מיותר. את החוט המנותק הם כבר חיברו מזמן. המזגן עובד, כל זה ממש סתם". ככה בדיוק, טכנאים מצהירים על בעיות כמו חוסר בגז ותקלה בכרטיס המזגן, אשר יכולות להגיע לאלפי שקלים, ובכך תיקון של בעיה שאמורה להסתכם בעלות ביקור הופכת לגזל של ממש.