"זה עוקץ. ככה עובדים על לקוחות", הצהיר חיים אתגר שלא הצליח להאמין למה שראה כשצפה בטכנאי התריסים שהוזמן לתקן את התקלה. אחרי שחשף נוכלים בתחומים השונים, הערב (21:15, קשת 12), אתגר יתעמת ב"יצאת צדיק" עם טכנאים מעולם התריסים, וגם שם, מסתבר שלא חסרים רמאים.

את התקלה הפשוטה שהיה צריך לתקן, הטכנאי המיר לבעיה שהעלות שלה גבוהה פי כמה, והחליט להחליף מנוע. שלומי, מומחה התוכנית אמר: "כל כך מיותר כל מה שהוא עושה. שמנו מנוע חדש, הכל זה סתם. כל החלפת המנוע הייתה מיותרת", ואתגר הוסיף, "הוא נכנס עם כל השואו שלו, מדבר בנחרצות עם ביטחון, אני לא מכיר לקוח רגיל שלא היה נופל בזה". האבסורד בכל התיקון הוא שאת הפעולה של כיוון הגובה, שזאת התקלה האמיתית בתריס, הוא בכל מקרה היה צריך לעשות מיד בסיום החלפת המנוע. "מה שמרגיז פה זה שהוא יכול לעשות את זה להרבה לקוחות מבלי שהם בכלל ידעו שהם נעקצו", אמר אתגר. 

>> מכורים לתוכניות קשת 12? הגיע הזמן להכיר את +12 האפליקציה החדשה שלכם

אם לא מספיק העוקץ עצמו, גם הגישה של הטכנאי היא מתחת לכל ביקורת. "איזה תריס בית שימוש זה, תריס מכוער", זרק הטכנאי לאוויר בזמן התיקון. אתגר לא נשאר אדיש לתגובה שלו ונתן לו טיפ לחיים: "הייתי מתחיל בלהחליף גישה, מצפון ושירות".