עד היום שודרו שתי עונות בהן נפגשו 20 אימהות ושני אבות שהחליפו את משפחותיהם לשמונה ימים. עכשיו, הגיע הזמן לדרג את הרגע שאתם הכי אהבתם ב"אמא מחליפה".
התוכנית שמפגישה אימהות ואבות מקצוות שונים של החברה הישראלית סיפקה רגעי דרמה רבים. אימהות בעלות גישות חינוך מגוונות ודרך חיים שונה החליפו את משפחתן ואיתגרו את הערכים שלהן כאימהות ובנות זוג. גם לבעלים ולילדים החוויה לא היתה פשוטה כפי שתראו במקבץ שלפניכם. אספנו 10 רגעי שיא משתי העונות ואתם מוזמנים לבחור מה הרגע שהכי ריגש אתכם מכל התוכניות. את הרגעים הנבחרים נקרין בתוכנית מיוחדת שתשודר לקראת העונה החדשה של אמא מחליפה.

בואו לדרג את הרגע שהכי ריגש אתכם מאמא מחליפה

קטע 1: אז איך מכינים ארוחה דשנה?
אורית עושה מאמצים להכין למשפחתה החדשה ארוחה לתפארת. היא אפילו לומדת מאביה בת ה – 13 כיצד פורסים חזה עוף לנתחים. אך רגע המשבר ממהר להגיע כשבעלה החדש מתלונן על ארוחת החפיף שהגישה בליל אמש.

קטע 2: ציפי והשש-בש
ציפי עומדת לעזוב את משפחתה ולנסוע למקום לא ידוע כדי לפגוש את המשפחה החדשה שלה. היא ארזה בגדים וחפצים לרוב, אך רגע לפני שהיא נוסעת היא נזכרת ששכחה את הדבר החשוב מכל.. השש-בש

קטע 3: הפיוס ההיסטורי של עוז ואוהד
דינה הגיע למשפחה ששני בניה הצעירים לא מדברים זה עם זה כבר חצי שנה. דינה יוזמת פיוס בין האחים ומצליחה להביא את עוז ואוהד להתחבק ולתקשר אחרי שהוריהם כבר נואשו מכך.

קטע 4: האוגר שהתפגר
אורלי לא כל-כך אוהבת בעלי חיים ונחרדת לגלות שאלזה השאירה לה מלבד ילדים, גם לטפל באוגרים. לאחר שלא האכילה אותם במשך יום אחד היא נרעשת לגלות שאחד האוגרים מת והילדים מביאים אותו לקבורה בחצר.

קטע 5: בוקרא, בוקרא
מוקדם בבוקר בעין נקובא, כרים יוצא לעבודה ואיילת צריכה להעיר שני ילדים שלא יודעים עברית. בהמשך היום היא מנסה לברר מה הם רוצים בסנדוויצ'ים, להגיד להם שהגיע הזמן להכין שעורי בית ולהתקלח וכל זאת בבליל של עברית, אנגלית, ערבית והרבה פנטומימה.

קטע 6: שון לא אוהב מוזיקה ערבית
אמל ארגנה מסיבת יום הולדת לבן המשפחה וכשהאורחים הלכו היא רוצה לנקות את הבית לצלילי מוזיקה ערבית. שון מתעקש שאמל תנקה כשברקע מוזיקה עברית וכשהיא לא מסכימה הוא מכבה את המוזיקה ולוקח את השלט. אמל מסיימת את הערב בדמעות והחלטה לעזוב את הבית מוקדם מהצפוי.

קטע 7: אבא מחליף גם מסדר את הבית?
בפרק בו האבות מתחלפים מגלים יעקב ורון כבר בשלב הסיור המקדים בביתם החדש שסגנון האבהות שלהם שונה מאוד. יעקב, הוא אב שמשקיע זמן רב בילדיו, עושה כביסה, שוטף כלים ואפילו שואב את הרצפה. יעקב לעומתו משקיע את כל מרצו בייצור יין וגבינות ואת עבודות הבית והטיפול בילדים משאיר לאשתו.

קטע 8: לא עוזבים את הבית
שתי האמהות המחליפות מחליטות שהגיע הזמן לשינוי בבתיהן החדשים. אתי מחליטה להחזיר את משפחת אהרוני לוילה אותה עזבו לפני שנתיים כשעברו להתגורר בהאנגר תעשייתי. ואילו אביטל מחליטה שהגיעה הזמן ששני הילדים הבוגרים של משפחת אוחנה: חיים בן ה 29 וריקי בת ה 26, יעזבו את הקן המשפחתי ויעברו לגור בעצמאות בגפם. ההצעות של שתי האימהות זוכות להתנגדות עזה אבל יש גם מי שמוכנות לתת צ'אנס לשינוי.

קטע 9: כשאני כועסת, אני כועסת
משפחת אבני ומשפחת אלפסי נפגשות לאחר ההחלפה למפגש מסכם מלא יצרים. השבוע הקשה שעברו הזוגות וחילוקי הדעת בנוגע לסגנון החינוך של הילדים מתנקזים למפגש רווי צעקות. שני הזוגות לא מצליחים להגיע להדברות והמפגש מסתיים בעזיבה חד צדדית של משפחת אלפסי.

קטע 10: ברווזים ברווזים, בואו הביתה
סוזאנה יוצאת ליום העבודה הראשון שלה בחווה האקולוגית, מקום בו מאמינים שצריך לגדל את החיות באווירה שלווה ורגועה. אולם אצל סוזאנה הדברים מתנהלים קצת אחרת – בניסיונה לשחרר את החמורים, היא מנסה להבין באיזו שפה הם מדברים ומגלה שהם מבינים בעיקר את שפת הצעקות. ארוחת הבוקר לאווזים, לעומת זאת, מסתכמת במהירות בניסיון תקיפה מצד אמא אווזה, המבריחה את סוזאנה בזעקות שבר.