בולוטין שעל (תמונת AVI: אמא מחליפה)
אמא מחליפה | תמונת AVI: אמא מחליפה

מפגש בלתי אפשרי בין משפחה מיוחדת במינה, המתגוררת בחוות בודדים בדרום, חיה בפשטות וצמצום מוחלט בתוך שני קרוואנים מחוברים, מנותקת מאמצעים טכנולוגים כמו אינטרנט וטלוויזיה ומטפלת במאות חיות בר פצועות בחצר האחורית, עם משפחה שמחה מחיפה, שאוהבת את החיים הטובים, סדר ניקיון ודואגת לאיכות חיים ברמה גבוה.

מי הם בני משפחת בולוטין?
משפחת בולוטין מתגוררת בחוות בודדים הממוקמת בין נתיבות לאופקים ומשתרעת על שטח של מאות דונמים. את החווה הם הקימו ביוזמתם ובמו ידיהם במטרה לשכן ולשקם חיות בר. דנדן, האב, מרצה ומדריך קבוצות במגוון נושאים ואתרים הקשורים לתרבויות עתיקות ועולם החי ולילך, ביולוגית בהשכלתה, עובדת כיום בעיקר בחווה. לילך מספרת שלמדה איך לגדל ילדים דרך התבוננות בקופים, ילדיה צמודים אליה במהלך שנת חייהם הראשונה, ולאט לאט היא משחררת אותם. היא לא מנחה ולא שומרת, היא יודעת שהם ילמדו להיזהר מסכנות החיים בכוחות עצמם. ילדי המשפחה הם אופק (8.5), אשל (7), ועיטם (3) ובזמן הצילומים, לילך נמצאת בחודש השביעי להריונה.

משפחת בולוטין (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת בולוטין | צילום: אלדד רפאלי

מי הם בני משפחת שעל?
אירית שעל שירתה בצבא קבע כמנהלת משאבי אנוש, כשפרשה מהצבא מצאה לעצמה דרך מקצועית חדשה, ובשנים האחרונות היא עובדת כמאמנת אישית (קואצ'רית). היא רואה את ייעודה בלהביא לאחרים את דרך החיים אותה למדה, ולעזור להם להגיע להעצמה והגשמה אישית. יורם עובד כמכונאי אחזקה בחברת דלקים גדולה. אירית ויורם מגדלים יחד ארבע בנות - שתיים בוגרות שחיות כבר את חייהן העצמאיים: מור (22) וליעד (19), ושתיים קטנות: אלמוג (11) ואריאל (4.5). יורם נמצא בבית משעות אחר הצהרים המוקדמות, ולוקח חלק פעיל בטיפול בילדות. המשפחה חיה בדופלקס מטופח בשכונה חיפאית הצופה אל הים ונהנית מבילויים בתיאטרון, בבתי קפה, או בסיבוב קניות בקניון המקומי.

שעל 1 (תמונת AVI: mako)
משפחת שעל | תמונת AVI: mako

בואו לצפות בפרקים המלאים "אמא מחליפה"