משפחת קני ופינק (צילום: אלדד רפאלי)
כשעופרה ואלה התחלפו | צילום: אלדד רפאלי

מה קורה כשמשפחה עם גבולות וחוקים ברורים, שמתנהלת בסדר מופתי שלווה ושקט (קבלו את משפחת פינקר) נפגשת עם משפחה בה החוק היחידי הוא שאין חוקים, משפחה שהיא להקה שחיה בלילות ולא מפסיקה לחגוג (קבלו את משפחת קמיגרוב). בפרק השלישי של אמא מחליפה האימהות מאותגרות במפגש עם סגנון חינוך השונה באופן מובהק מזה שהן מנהלות בבתיהן.

מי הם "הפינקרים"?

משפחת פינקר (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת פינקר מנס-ציונה | צילום: אלדד רפאלי
משפחת פינקר מנהלת את חייה סביב תרבות ומוזיקה. עופרה עוסקת בתפקיד ניהולי בתחום התרבות, עזרי עזב לפני כמה שנים עבודה כמתכנת כדי לעסוק במוזיקה, וכיום הוא מורה לנגינה בכינור ומנגן בקונצרטים, והילדים מנגנים גם הם. עופרה נהנית לפנק את עצמה באמצעות בילוי בגלריה, בחדר כושר או בטיפול מניקור. הילדים מאוד עצמאיים, אחראים וקשורים אחד לשני, ומבלים את שעות אחר הצהרים בחוגים, נגינה והכנת שיעורי בית. המשפחה גרה בבית פרטי בשכונה יוקרתית בנס ציונה.

מי הם "הקמיגרובים"?

משפחת קמיגרוב (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת קמיגרוב מתל-אביב | צילום: אלדד רפאלי
לקמיגרובים להקה יוונית שנקראת "להקת סירטקי" ובה שותפים ההורים ושלושת הבנים הגדולים. הלהקה מופיעה במועדונים, בתי מלון וחתונות, ולכן המשפחה חיה בסדר יום "הפוך". בכל שעה במהלך היום, תמיד יהיה מישהו ער ומנגן בבית משפחת קמיגרוב. הבית מלא קולות: הבוזוקי, הכינור, מישהו מתחיל לשיר, שכנים, חברים ומשפחה יוצאים ונכנסים בחופשיות, האווירה שמחה וחופשית.
יאניס קרוב מאד אל הילדים ומתייחס אליהם כאל חברים שלו. הוא צוחק איתם ומנגן איתם, לא מנסה לחנך
קמיגרוב2
יאניס קמיגרוב על הבמה
אותם או להעמיד אותם במקום. הדבר שהכי חשוב לו זה שהילדים יעסקו במוזיקה ושיצליחו בעיסוקם. אלה מנהלת את בעלה, את הילדים, את משק הבית, את חברת ההפקות המשפחתית, את הלהקה ואת הלו"ז של כל אחד מבני הבית.

 

בואו לצפות בפרקים המלאים "אמא מחליפה" לפני כולם