בפרק מרגש במיוחד נפגשת משפחת רייכמן, החיה חיים "מסודרים", זוג הורים שנמצאים יחד מגיל צעיר ומגדלים את שלושת ילדיהם ומתפעלים בחצר ביתם גן ילדים, עם זוג לא נשוי המגדל את הילדים (של האשה) בפתיחות מפתיעה ומשוחררת. הילה ואיתי רייכמן הגיעו לתוכנית הבוקר של קשת וסיפרו על החויה שעברו. ההחלפה לא הייתה להם פשוטה מכיוון שהזוגיות של שתי המשפחות מאוד שונה, הזוגיות של הילה ואיתי יציבה יותר לדעתם מאשר במשפחת כגן והדבר הקשה על מוטי, בעלה של ורדית שאינו רגיל בקשר אינטנסיבי. איתי דווקא זוכר את ורדית לטובה ונהנה מאוירת הרוגע וה"שאנטי" שהכניסה במשפחת רייכמן, איתי למד ממנה כי בטיפול בילדים אפשר לפעמים לשחרר ולאפשר להם לפעול בחופשיות. ומה חושב פלג רייכמן, הילד של איתי והילה? לדעתו דווקא חשוב לשים לילדים גבולות.

משפחת כגן (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת כגן | צילום: אלדד רפאלי

מי הם "הכגנים"?

משפחת כגן היא משפחה אופיינית למילניום השלישי - ליאם (11.5) ומיה (10) אהרוני הם ילדיה של ורדית כגן, מקשר זוגי קודם. בשש השנים האחרונות, ורדית נמצאת בזוגיות עם מוטי וידן וכולם חיים יחד בבית במושב בצרה. הילדים מבלים חלק מהשבוע אצל עמוס, האבא שלהם. מוטי הוא עורך וידאו, ורדית היא צלמת סטילס ובמאית. לפני שלושה חודשים פתחה ורדית בית קפה, יחד עם אמה, במקום בו עמד פעם הקיוסק המשפחתי בנתניה. בית הקפה הכניס יציבות לחיים שהתאפיינו בהרפתקנות, טיולים סביב העולם ושינוי תמידי. המשפחה נסעה יחד לכרתים לפני כמה שנים, כדי שורדית ומוטי יתחתנו, אך התכנית הרומנטית לא יצאה לפועל, והם חיים יחד ללא נישואין.

משפחת רייכמן (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת רייכמן | צילום: אלדד רפאלי

מי הם "הרייכמנים"?

הילה ואיתי רייכמן הקימו יחד עסק משפחתי בחצר האחורית של ביתם – גן ילדים. בני הזוג, שהכירו בסוף השירות הצבאי, שמחים לבלות את כל שעות היום יחד, בעבודה משותפת. כששלושת הילדים שלהם חוזרים מבית הספר, הם מצטרפים לעשרות הילדים שנמצאים בבית. אך למרות שהבית של הרייכמנים מארח כל כך הרבה ילדים, הוא תמיד נראה מצוחצח ומסודר. איתי מעיד על עצמו כ"חבר הכי טוב של המטאטא", והילה היא וונדרוומן שיודעת לנקות, לסדר ולהעמיד ארוחה מבושלת לכל המשפחה תוך שעה.
ספיר (14) אוהבת לשיר, ושרה בלהקה של צעירי קיסריה. ירדן (10) ופלג (8) משחקים שניהם כדורגל. איתי מאד מסור לעניין, ומסיע אותם לכל אימון ומשחק, בתקווה שלפחות אחד מבניו יגשים חלום ישן שלו-עצמו ויהפוך לשחקן כדורגל מקצועי.

אמא מחליפה, יום ראשון ב-21:00

 

צפו בכל הפרקים של אמא מחליפה