משפחת שגב (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת שגב | צילום: אלדד רפאלי

נגה שגב, אמא קרייריסטית מהרצליה, המשקיעה את האנרגיה בפיתוח הקריירה מתחלפת עם סוזי טרבלסי, ספרית מנתיבות, המנהלת את משק הבית ביד רמה ומטפלת בשישה בנים ובעל. לשתי הנשים מחכה בית חדש מאוד רחוק מזה שהכירו.

מי הן "השגביות"?
נגה שגב היא אמא חד-הורית קרייריסטית שבנתה את העסק שלה ואת חייה ב"עשר אצבעות". נגה היא היזמית והמנכ"ל של ה- smart center, מרכז לשיעורים פרטיים. בנוסף נגה מרצה במט"י על יזמות, העצמה נשית, ומשמשת כיועצת עסקית. המשפחה גרה בבית פרטי באזור שקט ויוקרתי בהרצליה. בשתי הקומות התחתונות של הבית נמצא איזור הלימודים של ה"סמארט סנטר" ובקומה העליונה נמצאים החדרים של נגה וקורל וכן המשרדים. קורל בת ה-14.5עצמאית ומבלה הרבה שעות עם עצמה או עם חברים. ניקיונות וטיפול בבית נעשים על-ידי סימה העוזרת שגם מגיעה פעמיים בשבוע לבשל ומכינה קופסאות אוכל לכל השבוע. הארוחות המשפחתיות, לא מתקיימות ואינן קבועות.

משפחת טרבלסי (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת טרבלסי | צילום: אלדד רפאלי

מי הם "הטרבלסים"?
משפחת טרבלסי חיה בנתיבות, יישוב קטן וביתי בו כולם מכירים את כולם, בסמוך למשפחה המורחבת. זו משפחה מסורתית וחמה, בה החינוך של הילדים הוא דתי, עם דגש על קשר משפחתי וכיבוד הורים. רוני הוא אדם נוח עם צחוק בעיניים, הוא מסורתי מאד, מתפלל פעמיים ביום בבית כנסת והחינוך הדתי לילדיו חשוב לו מאד. רוני עובד כנהג משאית קירור.
לסוזי יש מספרה לנשים בלבד, במרכז המסחרי של נתיבות. היא אישה תוססת, מצחיקה, ספונטנית ואופטימית, שמדברת על הכל באופן פתוח וגלוי, ואוהבת שבאים חברים ושכנים הביתה לאכול ולהתארח. היא מנהלת את משק הבית ומבשלת עבור כל המשפחה אוכל טרי מדי יום.

הצצה לקטע מהפרק

כל הפרקים המלאים