משפחת טרבלסי (צילום: אלדד רפאלי)
תמיד משלימים. משפחת טרבלסי | צילום: אלדד רפאלי
מוטו

החיים קצרים מידי בשביל להישאר כעוסים, האהבה, החום, האחדות והביחד הם המרכיבים שמחזיקים משפחה. אצלנו בבית אין ברוגז תמיד משלימים, גם כשהילדים רבים ביניהם הם תמיד משלימים מיד אחר כך ואם הם מתעצבנים עלי ופוגעים בי אני אמצא בערב מכתב אהבה מהם. המוטו הזה הולך עימי גם ביחסי עם בעלי: אנחנו מתכסחים ומשלימים תוך דקה כי החיים קצרים.

למה רצית/הסכמת להשתתף בתוכנית?

אחד הבמאים הציע לי להשתתף באמא מחליפה אז הסכמתי

האם מישהו במשפחה התנגד להשתתפות בתוכנית?

לא, רק הבן הבכור, הגרוש, שלא רצה להיחשף אבל בסוף כולם השתתפו. גם הילד שגר בתל אביב הגיע כדי להיות חלק מהתכנית.

טרבלסי 3 (תמונת AVI: אמא מחליפה)
גם במספרה עושה הכל לבד. סוזי טרבלסי | תמונת AVI: אמא מחליפה
איזה חלק של ההחלפה היה המהנה ביותר עבורך?

נהנתי מהפגישה עם הנשים האחרות. המספרה שלי בנתיבות היא לנשים בלבד, הלקוחות מחשיבות אותי לפסיכולוגית שלהן. אני מדריכה נשים שרק מתחתנות ונותנת עצות לנשים בכל הגילאים מניסיוני ומהידע שלי. בתכנית אמרתי שאני בור ועם הארץ במחשבים, והעריכה חתכה את זה והשאירה את זה כאילו אמרתי רק שאני בור ועם הארץ. הלקוחות שלי באו אלי אחרי התכנית ואמרו שאם אני בורה אז מה זה אומר על כולם.

איזה חלק של ההחלפה היה הקשה ביותר עבורך?

שום דבר לא היה קשה עבורי, אני זרמתי. כשאני נוסעת ולוקחת חופש הרחק מהבית אני נהנת ולא שוקעת בגעגועים. גם עם קשיים שצצו, כמו בעיית האוכל הכשר, מצאתי את הדרך להסתדר ולפתור את הבעיה. גם המשפחה שלי שנשארה בלעדי בנתיבות הסתדרה וזרמה עם הסיטואציה.

האם חל בך או בדעותיך שינוי כלשהו בעקבות התוכנית?

לא, הילדים לא עוזרים בבית כי אני לא נותנת להם, הם תמיד עוזרים כשאני מבקשת. הכל נשאר כרגיל בבית, אני ממשיכה לנקות ולבשל כל יום, הבית עדיין מבריק ומצוחצח - אלו דברים שאי אפשר לשנות. למרות זאת, אם המצב הכלכלי היה מאפשר לי הייתי נעזרת במישהי בנקיונות. גם במספרה אני עושה הכל לבד, אני עצמאית ואף אחד לא אומר לי מה לעשות, אם מתחשק לי אני כן אלך עם חברה לבית קפה. בנתיבות יש הרבה חום, אהבה ועזרה לזולת, ואין קשר בין המנטאליות הזו לבין פרימיטיביות, אני אישה חופשייה ואדון לעצמי גם אם אני אוהבת לעבוד ולעזור.

האם היית עושה זאת שוב? 

כן מבחנתי זה היה כיף