משפחת ראובן (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת ראובן | צילום: אלדד רפאלי

מילנה ושלומי ראובן מאשדוד, הנוהגים לבלות הרבה יחד כזוג, ודואגים לפנק את עצמם נפגשים עם רוני ואלון האס, שבחרו לחיות בקיבוץ, כדי לחיות חיים ערכיים ופשוטים והזוגיות שלהם כרוכה בחיי המשפחה והילדים. מפגש השקפות זוגיות מול משפחה.

מי הם בני משפחת ראובן?

מילנה ושלומי ראובן חיים חיי עיר נעימים ומאורגנים היטב באשדוד. מילנה היא רכזת בחינות בגרות בבית ספר תיכון ומקדישה חלק ניכר מהזמן הפנוי שלה לפעילות ספורטיבית, לטיפוח עצמי ולבילויי בקניון ועם חברות. שלומי עובד בנמל אשדוד, בעבודה במשמרות. הם חיים בדירת גן נאה ומרוהטת היטב באחת השכונות החדשות בעיר. ילדי המשפחה מסודרים וצייתנים, בר הבכורה (13.5) היא ילדה עצמאית וחכמה, שעוזרת הרבה בבית ובגידול אחיה הקטנים. אלעד, הילד האמצעי (10.5), מתאמן בג'ודו, מגיע להישגים נאים ומביא גאווה להורים. עמית (6) הוא בן הזקונים האהוב והמתוק בבית. מילנה ושלומי מבלים יחד לא מעט כזוג, ודואגים לפנק את עצמם בקניות יקרות, בילויים ליליים ונסיעות זוגיות לחו"ל.

משפחת האס  (צילום: אלדד רפאלי)
משפחת האס | צילום: אלדד רפאלי

מי הם ה"האסים"?

רוני ואלון בחרו לחיות בקיבוץ, כדי לחיות חיים ערכיים ופשוטים. רוני, שגדלה בצפון תל אביב, ביקשה לייצר לעצמה חיים מסוג אחר, היא כותבת כתבות למקומונים, עובדת במרכז סיוע לנפגעי תקיפה מינית וכן מנהלת את העסק של אלון. אלון מטפל באמנות באופן פרטני, וכן מעביר סדנאות וסמינרים לקבוצות שונות.
לזוג שלוש בנות קטנות ומקסימות, שמקבלות את מלוא תשומת הלב מהוריהן, וגדלות בגישה חינוכית של פתיחות וקבלה. המשפחה חיה בבית קטן מאד בקיבוץ עמיעד, עמוס ציורים, ספרים ומסמכים וחדר הטיפולים של אלון נמצא בקרבת מקום. בני המשפחה מבלים כמעט את כל זמנם יחד, כשרוני נלווית פעמים רבות לעבודה של אלון.

 

צפו בכל הפרקים המלאים של אמא מחליפה