לצד התחרות המוזיקלית, התוכנית "לא נפסיק לשיר – מהדורת הקורונה" מצליחה לחשוף לא מעט עובדות מעניינות על המשתתפים, או לחילופין להפריך כמה שמועות עיקשות במיוחד. בפרק ששודר אמש השתתפו עדן חסון, עדן אלנה, מגי אזרזר, עוז זהבי, דודו אהרון ומאיה בוסקילה, שגם הפעם התחרו בסבב טריוויה מפתיע.

עדן ועדן – רק ידידים

הזמר עדן חסון שהשתתף בתוכנית בקבוצת "סנדוויץ' עדן" לצד עדן אלנה ומגי אזרזר שיתף פעולה בעבר עם עדן בן זקן במופע ובשיר משותף, אבל מסתבר שבכך הסתכמו יחסיהם. במהלך התוכנית, נשאל עוז זהבי מהקבוצה המתחרה האם חסון יצא בעבר עם מלכת השושנים והאם הטרייה. עוז וחברי קבוצתו ענו בביטחון מלא שמדובר בשקר מוחלט והם לגמרי צדקו, כי עדן חסון מיהר לאשר שלא היה ולא נברא: "ללייב פארק יצאתי איתה. חוץ מזה, לא יצאתי איתה לשום מקום". 

החקיינית המפתיעה של מאיה בוסקילה

כבר ראינו בתוכנית לא מעט חיקויים מפתיעים, כולל זה של הזמר אליעד לליאור נרקיס, אבל זה באמת תפס אותנו לא מוכנים. במהלך המשחק, נשאלו חברי קבוצת ציפורה (מאיה בוסקילה, עוז זהבי ודודו אהרון) את מי יודעת מגי אזרזר לחקות, כשהתשובה הייתה כמובן מאיה בוסקילה. השחקנית ביצעה את החיקוי המדויק אליו הצטרפה הזמרת בכבודה ובעצמה. 

הקטע שמאיה בוסקילה לא רוצה שתראו

לכל מפורסם יש רגעים פחות זוהרים בקריירה שלו, ולמאיה בוסקילה יש כמה וכמה כאלה. במהלך המשחק, נשאלו חברי קבוצת "סנדוויץ' עדן" איזה קטע מאיה בוסקילה ממש לא הייתה רוצה לראות. ובכן, אסי ורותם לפחות כיבדו את בקשתה ולא הקרינו את הקטע שהיה יכול להביך את מאיה באמת, אבל הם הקרינו קטע איקוני אחר מתוך הסרט "ימים של אהבה" בו שיחקה מאיה בוסקילה בשנת 2005 לצד נירו לוי ומורן אטיאס.