כתבת: אביה פרחי | הפקה: ליהי פיין | צילום: איתי רודן | עריכה: צופית אמירה | 

היוצרת קרן מרגלית ("פלפלים צהובים") שוב משתפת פעולה עם השחקנים יוסי מרשק ועלמה זק, אבל לא רק איתם. בסדרת דרמה חדשה, "להעיר את הדב", בכיכובם של השניים יחד עם נועה קולר ואליאנה תדהר, מביאה מרגלית סיפור מותח ומסקרן על אישה שיומני פגישות עם הפסיכולוג האישי שלה נחשפים. למרות שהסדרה עוסקת בדברים רציניים כמו סודות ושקרים, כשיש כזה קאסט האווירה מאחורי הקלעים משוחררת הרבה יותר.

"קראתי את הטקסט של הסדרה והתחלתי לדבר עם עצמי על הבעיות שלי בחיים", שיתפה אליאנה תדהר בחיוך מרגיע, כזה שמבהיר שהדברים נאמרים בהרבה הומור עצמי. תדהר גם סיפרה על ההכנות לתפקיד, שבהן היה  לבן זוגה לי בירן היה מסתבר תפקיד חשוב: "אני וליבי עבדנו בבית על הסצינות. אני פשוט מאוד סומכת על דעתו ואוהבת לשמוע מה הוא חושב".

את התפקיד הראשי בסדרה מגלמת נועה קולר, כשעל הסט היא הדס, שמגיעים לביתה קטעים מיומן הפגישות עם הפסיכולוג שלה. "זה סיפור על האהבה, החיים ופחד ממוות", אומרת קולר, שמחוץ לדמות מעדיפה לשמור על פרופיל קצת יותר נמוך: "יש דברים שאני מדברת עם הפסיכולוגית שלי שאני לא רוצה שכולם ידעו. יש לי סודות אפלים, אני בכלל אפלה". אילו סודות נוספים יש לשחקני הסדרה? צפו בכתבה המלאה.

פרק הבכורה של "להעיר את הדב", סדרת דרמה חדשה של יוצרת "פלפלים צהובים" קרן מרגלית, ישודר בשני הקרוב מיד אחרי "ארץ נהדרת" בקשת, ערוץ 12