לחגוג את החיים למרות המכשולים

כשתלמיד התיכון, סוויפט מאייר חלה בסרטן העצמות בגיל 7, הוא לא תיאר לעצמו שגם את יום החתונה שלו יחגוג בחדר הטיפולים של בית החולים. אבל זה בדיוק מה שקרה - אחרי סיום התיכון נכנס מאייר לקומה שנמשכה יומיים, וכשהתעורר הציע נישואין לאהובתו, אבי רוקר. היא כמובן הסכימה, ובתום יומיים נוספים, השניים החליפו נדרים מול כל החברים שהגיעו לבית החולים.

"אני אזכה לשמוע את פעימות הלב שלו שוב"

אין דבר יותר נורא מאשר לאבד ילד, אבל במקרה של הת'ר קלארק, שאיבדה את בנה לוקאס, המציאות העגומה התערבבה לה עם סיפור קטן של אושר. היא החליטה לתרום את איבריו של הפעוט לטובת בריאותם של ילדים חולים אחרים, וכך הלב של לוקאס הגיע אל בית החזה של ג'ורדן דרייק בת הארבע. צפו בפעם הראשונה בה שמעה הת'ר את פעימות הלב של בנה לאחר המוות.

"הייתי המאהב הכי טוב שלך"

אומרים שאהבת אמת נמשכת לנצח, וכנראה שזאת ההוכחה האמיתית לכך. אחרי 73 שנים של נישואין מאושרים, הווארד סרינה נפרד מאשתו הגוססת, לאורה בת ה-93, בשיר פרידה מרגש במיוחד. אלא שהגורל רצה אחרת, וכחצי שנה מאוחר יותר, היה זה דווקא הווארד שהלך לעולמו. לאורה גם כן נפטרה לאחר חמישה ימים, וכך השניים חתמו את אהבתם יחד.

"מה אם הקול שלו לא דומה לזה שאני מדמיינת?"

בגיל 30 איבדה דון את יכולת השמיעה שלה, שבע שנים אחרי היא כבר ילדה את בנה הראשון, ולצערה לא שמעה את קולו מעולם. אבל כל זה השתנה ברגע, כשהרופאים הציעו לה טיפול חדשני שיוכל להחזיר את חוש השמיעה שאיבדה. אלא שהבשורה המרגשת התחלפה בקמצוץ של פחד מפני העתיד לבוא, כשדון לא ידעה איך תגיב למשמע קולו של בנה.

כשסנטה מגיע לביקור

לא פעם ולא פעמיים ילדים שסובלים ממחלות סופניות, מגדירים את בית החולים כבית השני שלהם, היות והם צריכים לבלות בו את רוב זמנם. אבל כשאירועים משמעותיים, כמו ימי הולדת וחגים משפחתיים עומדים על הפרק, גם הם יודעים שאין כמו הבית האמיתי. מהסיבה הזאת ממש, החליטה הצלמת קארן אלסוף להוסיף קמצוץ של אושר לחיי הילדים, ובחג המולד הכינה לכבודם סט שלם לצילום תמונות מקצועיות עם סנטה קלאוס.

איחוד משפחות

לא מעט רגעים מרגשים תועדו גם בעונה הראשונה של "המתמחים", אבל רגע אחד זכור לנו במיוחד. חני אביטן, שסבלה ממפרצת מוחית והייתה בסכנת חיים מידית, הגיעה לבית החולים שיבא - תל השומר ונכנסה לניתוח מיידי. מי שטיפל בחני וליווה אותה לאורך כל הדרך היה ד"ר ליאור אונגר, נוירוכירורג צעיר, שהשתתף בניתוח המסובך והיה אחד מאלה שהוציאו אותה מכלל סכנה. על הדרך, בגלל שהניתוח לקח זמן רב, הפסיד ד"ר אונגר את יום ההולדת של בנו. על אף שאיננו מתחרט על ההחלטה הזו, הרופא הצעיר טען שזה היה אחד מהרגעים הקשים שנאלץ לעבור. צפו במפגש בין חני לבנה יגל, אחרי שלא התראו לזמן ממושך. מהרגעים ששווים את הכל .

>> בואו להיזכר בכל הרגעים המרגשים מהעונה הראשונה של "המתמחים", שמחכים לכם ב-makoTV

"המתמחים" - חוזרת בעונה חדשה, יום ראשון ה-30.7, קשת, ערוץ 2