אמש (שני) ליאורה יצחק הגיעה ל"הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" והביאה איתה את הטעמים, הצבעים ובעיקר את הסאונד של הודו, בתקווה שהוא גם זה שיבחר לייצג אותנו באירוויזיון. בזמן שהשופטים נהנו מהקצב והמסך התרומם, ליאורה הבינה שהצליחה לעבור את מבחן המסך, שכבה על הרצפה וגרמה לכולנו לתהות האם הריקוד הזה הוא חלק מהמסורת ההודית או בפרץ ספונטני של שמחה?

בראיון ל"חי בלילה", הסבירה יצחק מה בדיוק קרה על הבמה שהצליח לבלבל אותנו: "זאת לא מסורת עתיקה, אני פשוט חיה את הרגע. אני ילדה משוגעת, אנשים לא מכירים אותי, רק מי שמכיר אותי יודע כמה אני ילדה בתוך תוכי".

השופטים אהבו מאוד את האודישן, בואי ננסה להבין יחד - מה איתי לוי חושב לעצמו שהוא עשה לך אדום?
"תראה, לכל אחד מהשופטים יש את הטעם שלו ואת סגנון השיפוט שלו, אז הכל בהבנה. העיקר שעברתי, זה הכי חשוב".

ליאורה יצחק – "מעלה מעלה" (צילום: מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12)
לריקוד הזה לא ציפינו על הבמה של "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" | צילום: מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12

אסי אמר – "אני בטוח שאם תגיעי לאירוויזיון, תרימי את אירופה". נטע ברזילי מאוד הצליחה עם השפעות הסאונד היפני. את חושבת שאולי סאונד הודי יביא שוב את האירוויזיון לתל אביב?
"תשמע, זה משהו חדש שלא קרה. אני צופה באירוויזיון ועוד לא ראיתי משהו כזה. אני חושבת שזה משהו חדש, יפה, רענן ונקי שיכול בהחלט להביא את האירוויזיון לישראל. בסך הכל מדובר במוזיקה".

איך היה להיות באודישן מול סטטיק ובן אל, שאותם את מכירה כשותפים ליצירה?
"האמת היא שהכנתי את עצמי נפשית לכל הדבר הזה שנקרא אירוויזיון ולזה ששופטים אותי. באתי מוכנה, באמת. יום לפני האודישן הרגשתי שאני מוכנה לקבל ביקורת, שיגידו לי מה כן מה לא".