כיאה לפרק סיום שמשודר רגע לפני ראש השנה, אווירת סיום מעורבת עם התחלה חדשה עטפה את "תכנית קיציס" האחרונה. כך אפשר גם להגיד על התקופה האחרונה בחייו של אייל גולן, שהגיע להתארח ולדבר הן על השנה הקשה שעברה עליו, והן על העתיד הורוד יותר לו הוא מצפה.  

אייל גולן נכנס לאולפן מחיוך וקליל, אך עד מהרה הבין שאופי הראיון לא הולך להיות כזה: לא עובר הרבה וקיציס מתחיל לעמת אותו עם הפרשה הידועה לשמצה ששמו של הזמר המפורסם נקשר בה. זה מתחיל בכך שקיציס שואל את גולן איך הפרשה השפיעה עליו, לכך גולן עונה כי "בעיקר הבנתי מי באמת החברים הטובים שלי ומי באמת צריך להיות לידי". כשקיציס שואל אותו אם הוא סלח לאלה ששלא עמדו לצידו, גולן לא מתבלבל: "רק אלוהים סולח". 

כשקיציס ממשיך לשאול את גולן על האפשרות של חרטה אישית, נראה כי אייל לא מקבל את זה יפה: "כשאתה חי חיים מסוימים ולא טועה - תקשיב טוב מה שאני אומר לך, כשאתה לא טועה - אין מה לתקן".

מה עם היחס לנשים שיצא החוצה?

 "ב-14 השנים האחרונות הייתי סך הכל 3 שנים לבד, אז מתי בדיוק זה קרה?". 

יכול להיות שאתה מרגיש צורך להתגונן במקום להודות שאולי עשית טעויות?

"ברור שאני טועה לפעמים, כמו כל אחד. אבל לבוא ולהתנצל על משהו שלא עשיתי? זה לא יקרה"

לבסוף, כשנשאל על ידי קיציס מה הוא מאחל לעצמו לשנה החדשה, עונה גולן תשובה פשוטה: "שתהיה שנה שקטה, שנה של עשייה במוזיקה". האם זה יתגשם?

אייל ואייל מתעדכנים (צילום: מתוך תכנית קיציס)
אייל ואייל מתעדכנים | צילום: מתוך תכנית קיציס

"אני גם מרגיש בהריון"

 בעוד החצי השני של הראיון עסק בעבר ובפרשה שהעכירה את הקריירה של גולן, קודם לכן, בחלקו הראשון של הראיון, דיבר איתו קיציס על הזוגיות המתוקשרת עם רוסלנה ועל הציפייה לתינוק שעומד להיוולד לזוג.

רוסלנה מספרת על ההריון (תמונת AVI: מתוך מה אתם אומרים)
רוסלנה. אוהבים, על אף שלא גרים ביחד | תמונת AVI: מתוך מה אתם אומרים
 מסתבר שהשניים לא גרים ביחד, וכשקיציס מופתע, אייל מסביר: "פעם קודמת זה לא עשה טוב. אנחנו נעבור לגור ביחד, אבל לוקחים את זה לאט". ומה לגבי התינוק? נראה כי גולן מתרגש מהילד החדש שעומד לצאת לאוויר העולם, והוא לא מסתיר זאת: "כשאנחנו שוכבים מול הטלוויזיה ורוסלנה עם הבטן למעלה, גם אני. אני משמין איתה, מרגיש שגם אני בחודש שביעי". 

וכמובן יש גם אלבום חדש, שכבר הספיק למכור פעמיים פלטינה בשבוע. "קראת לאלבום 'ימים יגידו'" אומר קיציס, ומוסיף, "כנראה שידעת על מה אתה מדבר". "כן, כנראה" עונה גולן בחיוך.