בסקר שנערך על ידי חברת "שילוב מילווארד בראון", באמצעות איי פאנל - הפאנל הישראלי באינטרנט, ניסינו לבדוק מה הן התחושות הרווחות לגבי המתמודדים בקרב הקהל הרחב. לא מדובר בהשוואה ספציפית בין חגית, לירון ודוד, אלא יותר בפילוח מדויק של כל אחד מהם רגע לפני הגמר ביום שבת בשעה 21:00.
הראשון להיות מופתע מהתוצאות היה לירון רמתי, כששמע שהקהל שלו מורכב מגברים יותר מאשר מנשים. לעומתו, דוד דווקא צפה את סוג הקהל שלו - נשים, כמו חגית יאסו. נתון נוסף נוגע לגיל של המעריצים: אצל דוד רוב הקהל הוא מתחת לגיל 30, כמו במקרה של לירון. חגית גם הצליח לסחוף כאלו שמגדירים את עצמם "דתיים או חרדים", לעומת לירון וחגית עם קהל מסורתי יותר.

בקרב הפנסיונרים, זוכה חגית לתמיכה הגדולה ביותר, לעומת לירון שזוכה לתמיכה אצל עקרות הבית ודוד שהתחבב במיוחד על הסטודנטים. איך כל אחד מהנתונים האלה ישפיע על בחירת הכוכב הנולד הבא? ביום שבת נגלה.

>> זהירות, ספוילר: אם תלחצו פה תדעו מה כל אחד הולך לשיר בגמר

כוכב נולד וכוכב לייב גם באירוע הגמר, שבת החל מהשעה 20:45