יפעת רז מונתה לארט דיירקטור הראשית של קבוצת קשת
זהו המינוי הראשון של Chief Design Officer בגוף תקשורת ישראלי

יפעת רז, מבכירי אנשי הקריאטיב בארץ, הייתה אחראית בשנים האחרונות לעיצוב המהלכים המובילים של החברה לרבות המיתוג הוויזואלי של קשת כ"ערוץ 12" עם פיצול ערוץ 2 ב-2017 והשקת המותג N12.
עם מינויה לארט דיירקטור הראשית של החברה (Chief Design Officer) תהיה רז אחראית לעיצוב ולמיתוג הוויזואליים של כלל קבוצת קשת, ובפרט של ערוץ 12, mako ו-Keshet International. עוד היא תנהל מקצועית את מערך העיצוב והאנימציה בקבוצה.
ב-20 השנים האחרונות ניהלה רז תהליכי מיתוג רוחביים בעבור מרבית גופי הטלוויזיה בישראל ופיתחה בעבורם סמלילים ושפה גרפית, לתוכניות, סרטים וקמפיינים מסחריים. היא מכהנת כשופטת בתחרות Promax העולמית. פרויקטים רבים בהשתתפותה זכו בפרסי Promax, כולל זכייה במקום הראשון בקטגוריית ארט דיירקשן העולמית.
בתפקידיה הקודמים שימשה רז סמנכ"ל קריאייטיב וארט דיירקטור ראשית בפרומותאוס, מנהלת קריאייטיב וארט דיירקטור במחלקת הפרומו של yes, וסופרוויזרית וארט דיירקטור בכירה בגרוויטי.
רז היא בוגרת תואר שני בהצטיינות במדיה דיגיטלית מאוניברסיטת קובנטרי באנגליה וכן בוגרת עיצוב גרפי בהצטיינות מוויטל המרכז ללימודי עיצוב. היא כיהנה בוועדות המועצה להשכלה גבוהה לאישור תוכניות הלימודים לתוארי "אומנויות המסך" בבצלאל, ו"עיצוב חזותי" במכללת אורט הרמלין, וכן לימדה קורסים בשנקר ובוויטל.
רז: "קשת תמיד הציבה את נושא העיצוב החזותי בקדמת הבמה, כמקובל בחברות המובילות בעולם. אני מודה על ההזדמנות וגאה להיות חלק בארגון חדשני שפועל בפלטפורמות תוכן רבות ומגוונות, ולתרום להעמקת השפה העיצובית של גוף התקשורת המוביל בישראל".
אבי ניר, מנכ"ל הקבוצה: "בין יפעת לבין קשת נוצר חיבור מיידי, מדויר וטבעי. מהרגעים הראשונים היה ברור שזה נועד להיות. הכישרון, היצירתיות, הגמישות והרצינות שבהן היא ניגשת לכל פרויקט הופכים את התהליך עצמו לבעל ערך וניכרים גם בתוצאה. הקידום של יפעת ל-CDO משקף את התייחסותנו לעיצוב כבעל חשיבות אסטרטגית, ויפעת היא האדם הנכון לקחת התחום לשלבים הבאים".