אם במקרה נסעתם באיילון ולרגע חשבתם שגיבורי העל שמתנוססים על שלט הענק יצילו אתכם מהפקקים, אז נספר לכם שמאחוריו עומדת מטרה לא פחות חשובה. הגיבורים שעל השלט הם בעצם צוות השחקנים בסדרה החדשה, "גיבורים - מהדורה מוגבלת", שמצטרפת למסע בדרך לשוויון זכויות ומביאה לקדמת הבמה את עולם המוגבלות בזווית חדה והומוריסטית.

הסדרה עלתה ממש השבוע לצפייה ב-makoTV, ומוקדשת לכל מי שאי פעם הרגיש שמגדירים אותו בגלל מוגבלות, נטייה מינית, מגדר, צבע או בקיצור – בגלל מי שהם. בקאסט השחקנים הראשיים תמצאו שחקנים מוכשרים וכן הם עם מוגבלות, וזה לא מה שיעצור אותם.

>>לצפייה בסדרה הקומית "גיבורים - מהדורה מוגבלת"

שחקני הסדרה הגיעו להצטלם לצד השלט והיו שותפים לכל אורך תהליך ההקמה והתלייה שלו באיילון. על הרגע המרגש של תליית השלט באיילון אחראית חברת פרסום החוצות "נור" שעשתה זאת בהתנדבות מלאה והמון אהבה. סמנכ"לית החברה, בת-אל נור, סיפרה על ההתרגשות לקחת חלק במיזם המבורך אליו שותפה גם עמותת שלוה: "חברת נור פרסום חוצות תומכת ומלווה את עמותת שלוה הרבה שנים, ונרגשת להיות שותפה משפיעה בפרויקט". זהו לא הפרויקט הראשון בו חברת נור לוקחת חלק פעיל למען מטרה חברתית, כך מספרת בת-אל: "אנחנו פועלים כבר שנים רבות, לצד הפעילות העסקית שלנו, לסיוע בעמותות וארגונים המקדמים מיזמים חברתיים ועוזרת להם לפרסם מסרים חשובים במיקומים הכי מרכזיים ועמוסים בארץ".

שלט באיילון לקידום הסדרה "גיבורים - מהדורה מוגבלת" (צילום: חנה טייב)
כוכבי הסדרה מצטלמים לרקע השלט המרגש | צילום: חנה טייב

בסדרה "גיבורים – מהדורה מוגבלת", היוצרים אליאור אליהו אמסלם ואדם הירש הצליחו ליצור קו עלילה חכם, כזה שיגרום לכם לחשוב בדיוק על מה שצריך גם מבלי שיהיה צורך להגיד אותו במפורש. הבחירה להציג אנשים עם מוגבלויות כגיבורי על היא שהופכת אותה לכל כך מיוחדת בנוף, ואין ספק שתליית השלט באיילון היא רק עוד יעד נוסף בדרך להשגת המטרה החשובה שלשמה הסדרה נוצרה.