"בתי חב"ד סיפרו לי שמאז השידור, אגרות הקודש אזלו מהמלאי"
בפרק הבכורה של הכרישים ששודר אמש, בלטה במיוחד היזמית שיראל אברהמי, שאמנם עשתה כבר פריצת דרך בתחום האופנה במגזר החרדי, אבל נראה שדווקא האישיות הכובשת שלה היא זאת ששבתה את לב המשקיעים. בראיון ל-mako, אברהמי מספרת על התגובות שלא מפסיקות להגיע מאז שידור הפרק ועל השותפות עם הכרישים אחרי הצילומים: "באתי לקבל ערך מעבר לכסף"

את הפיץ' של שיראל אברהמי אמש בתכנית הכרישים יהיה לנו קשה מאוד לשכוח. יזמית האופנה עמדה בביטחון מול חמשת הכרישים כשבידה עסק אינטרנטי מצליח והמון תושייה. היא בת 26, אם לשלושה ילדים ובעלת מותג אופנה צנועה הנושא את שמה ופונה לקהל הנשים החרדיות. עכשיו היא רוצה להרחיב את קהל היעד שלה גם למגזר הערבי - ובדיוק בשביל זה היא הגיעה לתכנית.
אברהמי הציעה לכרישים בתמורה להשתתפות של 500,000 שקלים, 15 אחוזים מרווחי החברה. הראשון שקפץ על ההצעה היה דובי פרנסס ומיד אחריו גם אורן דוברונסקי. הם החליטו להיכנס יחד, עד שיסמין לוקץ' הבינה שיש כאן השקעה שלא כדאי לה לפספס. יחד השלושה הציעו לאברהמי השקעה של 750,000 שקלים תמורת 22.5 אחוזים מהרווחים.
יזמית האופנה כותבת באגרות קודש, סדרת ספרים בת 32 כרכים בהם מפורסמים מכתבים נבחרים שהרבי מלובביץ' כתב במענה לפניות מכל רחבי העולם. הפונים אל הרבי באמצעות אפיק זה נענים בתשובות לשאלותיהם, וכך גם אברהמי, שביקשה להתייעץ עם הרבי כדי לקבל את ברכתו. יסמין לוקץ', שלא ראתה את המהלך בעין יפה, ביקשה ממנה לקבל את ההחלטה מול הכרישים, אבל אברהמי הסבירה שמדובר בעניין של אמונה ושיתפה את סיפורה האישי על ההריונות שצלחו והאומץ להקים את העסק בעזרת ברכתו של הרבי.
את רוב התגובות, כמו שניתן לצפות, קיבלה אברהמי מהמגזר החרדי. לאחר השידור, נרשמה כמות מכובדת של רכישות באתר שלה, שחלקן הגיעו גם מהמגזר הערבי. "היו תגובות בערבית על הפוסטים שלי שכתבו לי תודה רבה שאני חושבת על האופנה הצנועה ושגם הן מאמינות בה. יש אחוז לא מבוטל של ערביות שעוקבות אחרי, אז מן הראוי שאתרגם את הפוסטים שלי גם לערבית".
מאז ההשקעה, אברהמי בקשר צמוד עם שלושת המשקיעים, דובי פרנסס, אורן דוברונסקי ויסמין לוקץ'. "בדיוק חזרתי מפגישה עם אורן", שיתפה היזמית, "אנחנו עובדים ארבעתנו על הרעיון ומפתחים אותו. לכל אחד יש את החוזק שלו, בין אם הטכני ובין אם האסטרטגי. אני מאוד אוהבת לעבוד איתם, זאת שותפות בכל מובן המילה. באתי לקבל ערך מעבר לכסף, באתי לקבל אותם".
היום היא כבר חברה בע"מ, והקהל שלה רק הולך וגדל מכל מגזר. עם זאת, נשאלת השאלה האם האישיות והנוכחות של אברהמי הן שכבשו את לב הכרישים, אולי קצת יותר מהמוצר. "יש הרבה מעצבי אופנה מוכשרים והמון שפע בדיגיטל. הצרכנים יודעים טוב יותר מבעל העסק מי המתחרים שלו ומה הם מציעים. כל בעל עסק צריך להביא משהו שאין לאף אחד אחר, וזה את עצמו", הסבירה. "זה הכוח שלך, אף אחד אחר לא יכול להיות את. צילמתי לאחרונה וולוג ביוטיוב שבו אני מספרת את כל סודות המקצוע שלי. אני רוצה שאחרים יפתחו עסקים ויצליחו, בסופו של דבר הכוח שלי הוא אני".