רק לא מזמן חגגו פאולה וליאון רוזנברג שמונה שנות נישואים ועשר שנות זוגיות. בזמן הזה הם הספיקו להקים משפחה לתפארת, (שתי בנות יפיפיות וכלב), ולפתח קריירות משגשגות ומתוקשרות היטב. היום, אחרי שנים שכל אחד מהם עשה חיל בתחומו, החליט הזוג רוזנברג שהגיע הזמן לאחד כוחות ולהעלות יחד תכנית טלוויזיה: "רצינו שיהיה לנו זמן להיפגש, שנינו עובדים מאד קשה ואמרנו שאם תהיה לנו תכנית נוכל להיפגש כמעט כל יום", אומרת לנו פאולה בקריצה, ומוסיפה שהרעיון האמיתי מאחורי התכנית נולד מהרצון ללמוד איך אפשר לשפר את החיים במגוון תחומים כמו בריאות, זוגיות, צרכנות והורות. 

למרות שבאופן פורמאלי מדובר בפעם הראשונה שהשניים הולכים לעבוד יחד, מבחינת ליאון העבודה המשותפת שלהם התחילה לפני קצת יותר משבע שנים, עם הולדת בתם הבכורה: "מאז שהפכנו להורים אנחנו בעצם מנהלים עסק ביחד". ולמקרה שגם אתם סקרנים, מי שמנהל ביד רמה את כל העסק הזה שנקרא משפחת רוזנברג, היא פאולה, בעוד ליאון לדבריו הוא למעשה "רק ביצועיסט".

"מבחן רציני לזוגיות"    

בתכנית שתשודר מדי צהריים (א'-ג', 15:45), תהיה פינת זוגיות קבועה המוקדשת כולה לקונפליקטים והקשיים איתם מתמודדים פאולה וליאון בחייהם הפרטיים. שאלנו אותם מה גורם לזוג לחשוף את הבעיות שלו לעיני כל עם ישראל? "מדובר במבחן רציני לזוגיות, גם כי פתאום דברים נעשים רציניים וגם בגלל כל האינטנסיטי של טלוויזיה ביחד" אומר לנו ליאון, ופאולה מחזקת אותו ומספרת שמאז ומעולם הם היו זוג שלא מפחד מקצת בלאגן: "אנחנו מאד אמתיים אחד עם השני, אנחנו רבים הרבה כמו שצריך, מוציאים את הכל ומכבסים את כל הכביסה בינינו, אני רק מקווה שלא יהיו מאד הפתעות גדולות ושנריב על אותם הדברים שאנחנו רבים עד עכשיו". 

ליאון ופאולה (צילום: עודד קרני)
"אנחנו רבים הרבה כמו שצריך" | צילום: עודד קרני

עקבו אחרי עמוד הפייסבוק של "חשבון משותף"

פאן, עניין ועצות לחיים: מה מחכה לנו?

למרות שלהתעסק בכביסה מלוכלכת של אחרים זה תמיד נחמד, המטרה המרכזית של התכנית היא לספק לצופים עצות מעשיות לחיים, אבל כאלה מהסוג שאפשר לראות על המסך ורגע אחרי לקום מהספה וליישם בקלות. "אנחנו הולכים לנסות לפתור את כל מה שמטריד אותנו ואת כל מי שיושב בבית ומנהל בבית, מגדל ילדים, מנהל קריירה וצריך להתעסק עם כל מטלות הבית עם כל הקניות, ילדים, זוגיות ובדרך גם קצת ליהנות ולהירגע מדי פעם", אומרת פאולה, ואם זה לא מספיק אז ליאון כבר מתחייב: "נצחק, נזוז קצת ונעשה כיף גם לנו וגם לצופים".

צילום וידאו: נופר יורן

"חשבון משותף": א'-ג', 15:45