אחרי שהפתיעו את הצופים עם וידוי משמעותי מאוד בפינת הוידויים של "חשבון משותף", פאולה וליאון שוחחו באולפן בפינת "הטיפול הזוגי" עם אריאלה מלצר היועצת הזוגית, על ההתלבטות האם להביא ילד שלישי לעולם. למרות ששניהם רוצים ילד שלישי שיצטרף לשתי בנותיהן האהובות לכל אחד מהם לבטים וחששות משלו.

פאולה מספרת שהיא חוששת בעיקר מעד כמה תצליח לאזן בין משפחה, זוגיות וקריירה: "אני אמא מאוד מאוד מסורה ואני כרגע במקום מאוד עמוס בחיי מבחינה חיובית כמובן. יש לי את שני הבנות החמודות שלי שאני רוצה לתת להן מספיק תשומת לב ויש לי קריירה שאני מג'נגלת עם חיי המשפחה וכמובן את הזוגיות עם ליאון. אני חוששת שילד שלישי יוציא את חיי מהאיזון ואני לא אוכל להעניק מספיק תשומת לב לכולם". אריאלה עודדה את פאולה לחשוב על מה הסיבות שבגללן כן הייתה רוצה להביא ילד שלישי למשפחה וכאן כבר לא היה רגע אחד של היסוס: "אני רואה תינוקות בקליניקה ומיד מרימה אותם על הידיים, אני מתה על ילדים". 

ליאון ופאולה (צילום: עודד קרני)
חששות הגיוניים | צילום: עודד קרני

החששות של ליאון קצת שונים ובאופן גלוי מאוד הוא אומר: "אני מודה שאצלי זה יותר הקטע הכלכלי. ברור שילד נוסף משבית את פאולה לשנה ומכניס אותי לעוד פעם למירוץ מטורף של ג'אגלינג בין מלא עבודות, זה מורכב". אם אתם הורים לילד אחד או שניים אתם אולי יכולים להזדהות עם חלק מהלבטים הללו. אריאלה, היועצת הזוגית, הסבירה לליאון ופאולה שהחששות שלהם הם טבעיים ומאוד שכיחים בקרב זוגות בהתלבטות דומה: "השיקולים שאתם מעלים מאוד חשובים ואין תשובה אחת נכונה, כל זוג עושה את הנכון בשבילו. כל חבר חדש במשפחה מפר קצת את האיזון אבל אתם כבר הורים בוגרים ומנוסים, כבר גידלתם שתי בנות מקסימות ואתם צוות מתפקד. מה שחשוב עבור זוגות בתקופות של התחלות חדשות וחוסר איזון בתא המשפחתי זה לדעת לבקש עזרה מבן הזוג ולדבר על הדברים".

אם גם אתם נמצאים בהתלבטות דומה סביר מאוד ששיחה פתוחה בה באמת כל אחד מבני הזוג יפרט את כל החששות והלבטים שלו לגבי הבאת ילד שלישי לעולם, תביא אתכם לקבל החלטה שתרגישו איתה יותר נוח. אחרי השיחה הפתוחה של ליאון ופאולה גם הם הגיעו להחלטה ספונטנית. צפו כדי לדעת אם בקרוב צפויים לנו עוד יורשים למשפחת רוזנברג.

עוד ב"חשבון משותף":

"חשבון משותף": א'-ג', 15:45