פאולה וליאון רוזנברג, החליטו עם עליית תכניתם המשותפת "חשבון משותף, לנצל את הפלטפורמה בכדי לעבוד על מערכת היחסים שלהם. ניסוי חדש של פינת וידויים בתכנית, הצליח לעורר נושא רגיש עם היסטוריה ארוכה בזוגיות של השניים: הדילמה האם להביא לעולם ילד נוסף.

אחרי שפאולה התוודתה בפני ליאון על כך שהיא משתמשת בסכין הגילוח שלו בטענה כי "בשלך הכי כיף לי", ליאון מפגין בגרות ("אני עושה מהלימון לימונדה, ולא עושה עניין") ואז מנצל את המומנטום ומעלה בפניה נושא עמוק הרבה יותר: "נכון שהפסקנו לדבר על זה שאנחנו לא רוצים עוד ילד ודי נסגרנו על העניין הזה? אז וואלה אני לא כזה בטוח שאני מוכן לוותר על עוד ילד". למרות שפאולה ההמומה ניסתה להתייחס לעניין בהומור ("אתה בהריון?"), ליאון ממהר להבהיר: "אני יודע שזה מוזר שאני אומר לך את זה פה בתכנית, אבל אני רציני".

>>עקבו אחרי עמוד הפייסבוק של "חשבון משותף"

הוידוי בשידור הציב את פאולה במבוכה לא קלה ("אני עוד צריכה לעכל את זה"), והשניים סיכמו ביניהם שימשיכו לדון בנושא בארבע עיניים. על אף שהצליח להמם אותה, פאולה מזכירה לליאון נתון קטן שהוא חייב לזכור: "לפחות אתה לא יכול לעשות את זה בלעדיי". כמובן שאם יצוצו התפתחויות בעניין אנחנו נהיה פה כדי לעדכן. 

עוד ב"חשבון משותף":

"חשבון משותף": א'-ג', 15:45