מסתבר שגם אצל הזוג הנוצץ שכולנו אוהבים לאהוב, פאולה וליאון, לא הכל ורוד כשזה נוגע לזוגיות. תוך כדי סדר היום העמוס שלהם וצילומי התכנית, הם לקחו הפסקה מהטיפים שהם כל כך רגילים לתת לצופים והתיישבו על ספת המטופלים כדי לקבל כמה טיפים בעצמם, על זוגיות.

טיפול זוגי: כך נפסיק לריב על הבלגן בבית (תמונת AVI: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת)
הזוג שכולם אוהבים לאהוב | תמונת AVI: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת

"אני תמיד מרגיש שאת קצרה איתי בטלפון, למה יש לנו זמן לדבר על מי אוסף את הילדים ולכל שאר הדברים אין לנו זמן?", תוהה ליאון, ופאולה מנסה להשיב לו: "אני מאוד עסוקה במהלך היום, וכשאתה עונה אני תמיד עונה לך שאני עסוקה ולא יכולה לדבר". אך מה שבאמת מפריע לליאון הוא לא תוכן השיחה אלא הטון של פאולה: "אם כבר התקשרתי ואנחנו מדברים, אני מרגיש שאת חסרת סבלנות, ואני צריך חיבור רגשי, חיבור של אמפתיה. זה חסר לי".

עוד ב"חשבון משותף":

איזה מזל שהמטפלת הזוגית שלהם, אריאלה מלצר, הבינה את שורש הבעיה: "אתה בעצם מחפש תשומת לב גם כשאתה מתקשר כדי לדבר על דברים לוגיסטיים". ופאולה מצדה, מנסה להסביר את הצד שלה: "אני מרגישה כמו מכונה של תשומת לב, כולם זקוקים לתשומת לב ממני". אז איך פותרים את הבעיה, אתם שואלים? בקלות, אם זה תלוי באריאלה: "את צריכה להסתכל על בן הזוג שלך כמו שאת מסתכלת על הילדים שלך, את צריכה לתת לו את תשומת הלב שהוא מבקש. לכולנו יש את הילד הפנימי שלו שרוצה להרגיש אהוב".

כל מתחפשים בזול (תמונת AVI: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת)
"אני מרגישה כמו מכונת תשומת לב" | תמונת AVI: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת

אם חשבתם שהפתרון הוא עד כדי כך פשוט, טעיתם, כי לכל מטבע יש שני צדדים: "גם אתה ליאון, צריך להתקשר ולתת גם לפאולה תשומת לב. במקום לדבר ישירות על דברים לוגיסטיים תפתח את השיחה במילה טובה, אל תחסוך בדברי חיבה וגעגועים. מעבר לכך, עלייך להקדיש לפאולה שיחה אחת ביום שבה אתה אומר אך ורק דברי חיבה, ולא מעלה שום נושא אחר שעל סדר היום". נשמע כמו פתרון מעולה? נסו ליישם אותו בעצמכם והמשיכו לצפות בתכנית כדי לקבל טיפים נוספים מליאון ופאולה.

"חשבון משותף"- א' -ג', 15:45