המקרר, אתם יודעים איך זה, דואג לנו תמיד: הוא מזין אותנו, אנחנו ניגשים אליו מספר פעמים ביום, פותחים את הדלת, חוטפים משהו לתדלוק הקיבה וממשיכים את היום. לצערנו, אנחנו אף פעם לא עוצרים לראות מה מסתתר מאחורי שורת המצרכים הראשונה, מתעלמים בנונשלנטיות כשאיזה רוטב מטפטף לו למגירת הפירות, וגם כשהמקרר מאותת לנו שהוא צריך מקלחת טובה, אנחנו מאפשרים לו להסריח בשקט עד שהמצב נהיה בלתי נסבל.

אין תמונה
הפנים אומרות הכל - אישה מבוהלת רגע לפני שרומסים אותה. יום שישי השחור בוול מארט

לצערנו (כן, שוב הצער הזה), בכולנו קיים איזה פחד לא ברור מסידור מקרר; זה נראה לכולם כה מסובך ובלתי פתיר, כמו מבוך או מסלול מכשולים שאין דרך חזרה ממנו. כדי להסיר מלבכם כל חשש מיותר, הגיעה היועצת לארגון הבית, מורן הררי- ארציאלי, שהעניקה מספר טיפים חדשניים לסידור המקרר:

  • פירמידת בקבוקים באמצעות משטח סיליקון: מקפלים את המשטח ושמים קליפס לשיער במרכזו, כך יוצרים מחיצה וממקמים בה את הבקבוקים, בזכות המחיצה, לא תתרחש נפילה של הבקבוקים, והם שומרים על איזון.
  • מניעת ריחות לא נעימים: לוקחים קערה קטנה ומוסיפים לתוכה סודה לשתייה או אבקת קפה שחור (שני מרכיבים אשר סופחים ריחות רעים), משאירים אותה פתוחה ושמים אותה במקרר במדף התחתון.
  • טיפ חלב: כמעט בכל בית בישראל נוכל למצוא במקרר לפחות שלושה קרטוני חלב. בבוקר, כשאנחנו קמים, בד"כ אנחנו פותחים את המקרר ומרימים את כל הקרטונים על מנת למצוא את זה שכבר פתוח. מה עושים כדי לחסוך זמן? הופכים את כל הבקבוקים המלאים ורק את הבקבוק המשומש משאירים עם הפקק עם לכיוון הנגדי.
  • טריק קופסאות השימורים: פתחתם קופסת שימורים ולא השתמשתם בכל התכולה? קחו מכסה של גבינה לבנה או קוטג', וכסו את הקופסא הפתוחה. כמה פשוט, ככה יעיל.
  • רואים קרוב, רואים שקוף: כדי שתוכלו לראות את כל המוצרים שיש לכם במקרר, כולל את אלו שנשכחו מאחור, תעשו לעצמכם טובה והשתמשו במגש מסתובב של עוגה - שמים אותו בקצה המדף, מניחים עליו מצרכים כאוות נפשכם. 

עוד ב"חשבון משותף":

 "חשבון משותף"- א'-ג', 15:45