למרות שליאון נפגש עם ירדן הראל ארבע פעמים בשבוע במסגרת ההגשה המשותפת שלהם של "חדשות הבידור", יש שאלות שהוא מעולם לא העז לשאול אותה. במסגרת הביקור שלה באולפן "חשבון משותף" ליאון ופאולה מנצלים את ההזדמנות כדי לבדוק מהם הרגלי התזונה שלה, איך היא משלבת זוגיות וקריירה ומה היא אוהבת יותר- לצלם או להצטלם?

מה אכלת היום לארוחת בוקר?

"טוסטים עם קוטג', מלחם קל שהיה במקרר. עומרי ואני, שנינו, אוהבים לעשות קניות אבל במקרה הזה עומרי קנה".

יש משהו שלא תסכימי לאכול?
"אני צמחונית אז בשר, דגים, פירות ים. אני צמחונית מחטיבת הביניים".

יש משהו שלא תוותרי עליו באוכל?
"חלה טרייה וחמה. אנחנו לא קונים חלה כל יום אבל גם לא רק ביום שישי. אני עושה אימון ואז חלה".

איזה ספורט את עושה?
"אני עושה אימוני כוח פעמיים בשבוע , טי אר אקס, משקולות וקצת ריצה. אני לא מהרצים באופן כללי אבל עכשיו התחלתי. אני לא יכולה להגיד שאני אוהבת ספורט. אמרו לי שכשאתחיל להתאמן אהיה מכורה. אני מתאמנת שנתיים ועוד לא התמכרתי".

יש לך איזה הרגל מגונה באכילה?
"אני אוכלת מאוד מהר."

איפה את אוכלת בבית?
"בסלון".

יש איזהשהו משפט ששמעת בילדות בבית שקשור באוכל שהולך איתך? 
"לא הייתה ממש סוגיה סביב אוכל. בעיקר הייתה השאלה 'עוד?'. אני יודעת שיש כל מיני ילדים שלא אוכלים ירקות ודברים אחרים אבל אני לא הייתי כזאת אז לא הייתה בעיה".

ירדן הראל ולאון רוזנברג (צילום: צ'ינו פפראצי)
עם הפרטנר ל"חדשות הבידור". מישהו אמר משולש קנאה? | צילום: צ'ינו פפראצי
פאולה מקשיבה לירדן וממהרת להעניק לה טיפים משפרי חיים: "יש משהו מאוד חשוב שהרבה אנשים לא יודעים - לפני שאוכלים בבוקר, חשוב להתחיל את היום בכוס מים פושרים, אפילו כדאי לסחוט חצי לימון לתוך המים ולשתות. זה מנקה את כל הגוף ומסדיר את העיכול". פאולה מתייחסת גם להרגלי האכילה של ירדן ומסבירה כיצד אפשר לתרגל אכילה איטית ומסודרת: "אפשר להתאמן על הרגלי אכילה. האכילה שלנו לא מושפעת רק ממה שאנחנו אוכלים אלא גם מאיך אנחנו אוכלים. תתאמני בכך שתשבי מול שולחן ותעשי לעצמך תרגיל שבו את מניחה את המזלג כל פעם שאת לועסת ואת תראי שאת תאכלי הרבה יותר לאט, מרגישה הרבה יותר את הטעם של האוכל ומערכת העיכול שלך תודה לך". 

בין השאלות פאולה מגלה שיש לה ולירדן משהו נוסף במשותף מלבד ליאון כפרטנר טלוויזיוני. הן שתיהן לא מקנאות בפרטנרים לעבודה אלא באקסיות. ירדן בזוגיות ארוכה כבר מגיל הנעורים ולמרות זאת היא מודה שהיא מקנאה באקסית של בן הזוג שלה מכיתה ח' וזה לא משנה לה כמה זמן יעבור.

עקבו אחרי עמוד הפייסבוק של "חשבון משותף"

בימים אלו היא מקדמת ביחד עם חברתה לירן כוהנר אפליקציה חדשה. "האפליקציה בעצם נועדה להפיג את החשש של חלקנו בהליכה לבד ברחובות העיר ביום או בלילה". ירדן מספרת כי מהנתונים שנאספו בזמן פיתוח האפליקציה, 9 מתוך 10 נשים חשות איזהשהי תחושת חוסר בטחון כשהן הולכות ברגל לבדן וכמעט חצי מהנשים מאריכות את המסלול הביתה כדי ללכת דרך מקום מואר. "כאשר את רוצה להגיע ממקום מסויים לבית שלך את מזינה את מסלול ההליכה שלך באפליקציה ושולחת אותו למישהו שקרוב אלייך או לכל מלאך שומר שתבחרי", היא מסבירה כיצד האפליקציה פועלת, "אותו אדם רואה את המסלול שלך ואם את סוטה מהמסלול שלך הוא מקבל התראה בטלפון ויכול להתקשר אלייך לבדוק מה איתך ואם את מגיעה בשלום".

עוד ב"חשבון משותף":

"חשבון משותף": א'-ג', 15:45