טוביה צפיר וליאת הר לב, שחקני "סברי מרנן", סדרה קומית שעולה הערב, הגיעו לתכנית הבוקר וסיפרו על העבודה המיוחדת על הסדרה, שכוללת קאסט מפואר של שחקנים רבים ומוכשרים: יהורם גאון, יונה אליאן, סנדרה שדה ורותם אבוהב הם רק חלק מהשמות. הסדרה עוסקת בבני זוג שמבלים את ארוחות השבת, כמו הרבה משפחות בארץ, שבוע עם המשפחה שלו ושבוע עם  שלה. "מעל הכל", אומרת  טלי מורנו, "זה הדבר הישראלי שמחבר ביניניו אבל  גם מספק הרבה מאד חומר נפץ".

קלטו את הסבים והסבתות

את הסדרה יצרו רובי דואניס ויניב פולישוק, וטוביה צפיר מודה שלמרות פער הגילאים הם מיטיבים לתאר גם את הדור שלו: "אנחנו - יהורם גאון ואני - פשוט בהלם איך הם קלטו את הניואנסים גם של הסבים והסבתות". בסדרה נשוי טוביה לשחקנית סנדרה שדה. "סנדרה היא הפולנייה הקלאסית ואני הסמרטוט הקלאסי שליידה", הוא אומר בחיוך, וממהר להכריז שבחיים האמיתיים הוא דווקא מסתדר מצויין עם הכלות שלו. ומה קורה כשהילדים לא מגיעים לארוחת שישי? טוביה טוען שהוא לא נעלב, אבל אשתו כן, "ואני מצטרף אליה". 

לא כמו ברמזור

ליאת הר לב משחקת בסדרה את אשתו של אחד האחים, יניב פולישוק. "אני מקפידה להיות אשתו של היוצר, גם בסדרה הזאת", היא מתייחסת לתפקידה ב"רמזור" כאשתו של אדיר מילר, וטוביה צפיר מנצל את ההשוואה ומספר על דמותה של ליאת: "אני מעריץ נלהב של רמזור, ופה ליאת עושה דמות שונה לחלוטין. היא סוג של רוחנית - צמחונית - טבעונית וגם קצת אהבלה, ווהיא עושה את זה נורא מצחיק".

סברי מרנן, הערב ב-22:35