החלו צילומי העונה ה-2 של "סברי מרנן", שצפויה לעלות ב"קשת" בקרוב, ותמשיך לעקוב אחר משפחות חסון ורוזן עם קאסט השחקנים המוכר. הצילומים צפויים להימשך עד לסוף אוגוסט 2012, ובמקביל תשוב העונה הראשונה של סברי מרנן למסך קשת בשידור נוסף בימים א' עד ג' ב-19:00 החל מיום א' הקרוב.

העונה השנייה של הסדרה תמשיך לעקוב אחר שי ושני (דביר בנדק ורותם אבוהב) - הורים לשניים שמגיעים לסבים ולסבתות לארוחות סוף השבוע. גם בעונה ה-2 כל פרק יתרחש אצל משפחה אחרת – פעם אצל משפחת חסון ופעם אצל משפחת רוזן, כשהעונה צפויה המשפחה להתרחב כששי ושני מצפים לילד שלישי.

סברי מרנן (יח``צ: סברי מרנן )
בעונה השניה צפויה המשפחה להתרחב | יח``צ: סברי מרנן

קאסט השחקנים הקבוע ימשיך גם בעונה השנייה: יהורם גאון, יונה אליאן, סנדרה שדה, טוביה צפיר, תום אבני, ימית סול, עמי סמולרצ'יק, יניב פולישוק, ליאת הר לב ועדנה בליליוס.

העונה הראשונה של סברי מרנן, שמנתה 42 פרקים, היא הדרמה השנייה הנצפית ביותר ב- 2011 (אחרי רמזור) עם רייטינג ממוצע של 23.2%. פרק הסיום ששודר בינואר האחרון זכה ל-29.1% רייטינג.

הפרק הנצפה ביותר בעונה הראשונה זכה ל-35% וקרוב ל-870 אלף צופים והוא בין משדרי הדרמה הנצפים ביותר מתחילת המדידה, לצד פרקים של "רמזור" ו"מרחק נגיעה". יש לציין כי מחצית מפרקי העונה שודרו בימי שישי וזכו לרייטינג ממוצע של 20.7%.

יוצרי הסדרה – רובי דואניאס (ובמאי מצלמות) ויניב פולישוק
כתיבה – רובי דואניאס, יניב פולישוק, אלי דראי וימית סול
עורכת וידיאו – ליבי בן עמוס
מפיקות – נאוה קולטון ועינת זילבר
חברת הפקה - טדי הפקות