עוד לא עברה שנה מאז סיום הפרק האחרון בעונה הרביעית של  "רמזור" והודעת הפרידה של אדיר מילר בה בישר על סוף עידן וסופה של הסדרה, ובסוף השבוע האחרון התבשר מילר יחד עם כל יוצרי הסדרה שהבייבי שלהם זכה בפרס סדרת הטלוויזיה הישראלית האהובה בכל הזמנים בסקר שנערך על ידי "ידיעות אחרונות" וכלל את קוראי העיתון וחברי המערכת.

לצד רמזור התמודדו בסקר סדרות כמו "זגורי אימפריה", "קרובים קרובים" המיתולוגית, "פאודה", "בטיפול" ועוד עשרות סדרות אחרות, אבל אחרי שנסגרה ההצבעה נקבע ש"רמזור" קטפה את המקום הראשון. לרגל הבשורה המרגשת, תפסנו אתמול את יוצר הסדרה, אדיר מילר, רגע לפני שנכנסה השבת כדי לקבל את תגובתו. "זה מרגש אותי מאוד ואין מתנה גדולה יותר ליוצר מאשר לקבל את האהבה וההכרה הזו מהקהל והתעשיה", אומר מילר בהתרגשות, "אתה יושב בלילות בבית, כותב משהו על המחשב ולא מדמיין לאיזה מרחקים זה יכול להגיע. אני מודה מעומק ליבי לכל אחד ואחת מאלו שבחרו, לעל הצוות הנפלא של הסדרה שעשה אותה לאהובה בכל הזמנים, ובעיקר מודה לאלוהים שהעניק ומעניק לי רגעים מאושרים ונדירים כאלה".

"רמזור" עלתה לשידור ב-2010 עם עונתה הראשונה, ולצד מילר, שכתב את התסריט יחד עם רן שריג, משחקים בה גם יעל שרוני, נירו לוי, ליאור כלפון, ליאת הר לב, יובל וין ועוד שחקנים רבים שמופיעים בתפקידי אורח לאורך ארבע העונות של הסדרה. לרגל הבחירה המרגשת, נזכרנו גם בפעם בה ביקשנו ממילר לבחור את הפרק הכי ישראלי של "רמזור" בעיניו, ובלי להסס בחר ב"יורדים לאילת", הפרק הכי אנחנו, בסדרה הכי ישראלית. מברוק

>> לכל פרקי הסדרה לחצו כאן