זו אמנם כבר הפעם הרביעית שאדיר מילר, ליאת הר לב, יעל שרוני, ליאור כלפון ונירו לוי נפגשים על סט הצילומים של "רמזור", אבל הם מתרגשים ממש כמו בפעם הראשונה: "זה כמו לחזור הביתה", מודה נירו לוי וליאור כלפון מוסיף שהם לא היחידים ששמחים לחזור: "כל הזמן באים אליי אנשים ברחוב ושואלים מה קורה עם זה, אנשים מחכים".

עוד בתכניות קשת:

קרן פלס בחודש שביעי  (צילום: אביב חופי)
הפסידה | צילום: אביב חופי

"אני רואה אותם עובדים מאוד קשה, אני רק באתי לשיר", מספרת קרן פלס על האווירה מאחורי הקלעים. לפלס, שתתארח באחד הפרקים העונה, יש היסטוריה עם אדיר מילר וגם חרטה אחת גדולה שקשורה ל"רמזור": "שיחקנו יחד ב"הלהקה", הוא אמר שהוא כותב איזה סדרה וביקש שאכתוב לו את שיר הנושא", היא אומרת וצוחקת, "אני כזאת סתומה". פייר, הפסד שלה.

מי שכן זכה לכתוב את שיר הנושא הוא חבר אחר ששיחק איתם באותה הצגה: " הסיפור הכי יפה זה עם מוקי", מתאר אדיר מילר את השתלשלות האירועים שהובילה לבחירת שיר הנושא, "נסענו יחד להצגה באשקלון והוא בדיוק סיפר לי שהוא מתלבט אם להוציא איזה שיר לרדיו". מילר, שבסך הכל רצה לייעץ, שם אוזניות ולא האמין: "פתאום אני שומע 'אני לא רוצה להתבגר', 'לא רוצה הלוואה', 'לא רוצה משכנתא', כאילו מלמעלה הביאו לי את זה", הוא נזכר ומתלהב, "סיפרתי לו שאני כותב סדרה ושזה מתלבש כמו כפפה ליד, והגבר הזה מיד אמר לי סבבה".

"מה שהולך לחפר לא תמיד הולך לאיצקו"

אחד מקווי העלילה הבולטים של העונה מתמקד בגירושים של איצקו ולילך ("זה היה צפוי, אני חושב שמהעונה הראשונה שאלו אותי מה הם עושים יחד"). האם איצקו יחבור לחיי ההוללות של חפר? "הוא ינסה לתקוף מכל מיני כיוונים", חושפת יעל שרוני, וגם אדיר מילר נותן רמז: "אנחנו נראה שמה שהולך לחפר לא תמיד הולך לאיצקו".

ליאור כלפון ויעל שרוני, שמגלמים את איצקו ולילך, התארחו הבוקר בתכנית "הבוקר של קשת" וסיפרו לגלית גוטמן וליואב לימור על תהליך הגירושים בתכנית: "זה מתחיל במגשר, אחרי זה עורך דין, רבנות, ממש כל התהליך רק נורא נורא מצחיק, רק תנסו לדמיין את איצקו מחפש עורך דין שיעזור לו לא לשלם מזונות".

"רמזור" חוזרת בעונה רביעית - הערב ב-21:30